مشهد- معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ایستگاه های خدمت به زائران پیاده امام هشتم (ع) در مناطق زلزله زده غرب کشور برپا می شود.

استقرار ایستگاه های خدمت به زائران امام هشتم(ع)درمناطق زلزله زده

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسن واحدی ظهر چهارشنبه در نشستی که به منظور هماهنگی انتقال کمک های مردمی استان به مناطق زلزله زده غرب کشور برگزار شد اظهار کرد: طبق سنت دیرینه و همه ساله، خیران نیک اندیش جمعیت خدمت گزاران و شورای هماهنگی هیات های مذهبی استان، در ایام پایانی ماه صفر اقدام به برپایی ایستگاه هایی برای استقبال از زائران پیاده ی رضوی می کنند. 

وی با اشاره به وقوع زلزله در منطقه غرب کشور افزود: این گروه ها به صورت خودجوش اعلام کردند که برخی از مواکب خود را از سطح شهر مشهد و جاده های استان به مناطق زلزله زده غرب کشور و کرمانشاه منتقل می کنند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: این مواکب با نام نامی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) نامگذاری و مزین به پرچم مقدس رضوی است. 

وی تاکید کرد: همگان بر این باوریم که این اقدام خودجوش موجبات رضایت قلب ولی نعمتمان و امام مهربانی ها حضرت رضا (ع) را فراهم می کند و خدمتی کوچک به مردم آسیب دیده غرب کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.