بجنورد- رئیس پلیس فتای خراسان شمالی به شهروندان این استان در خصوص انواع کلاهبرداری‌های اینترنتی در پوشش خدمات و کمک‌های مالی به زلزله زدگان استان کرمانشاه٬ هشدار داد.

کلاهبرداری‌های اینترنتی در قالب کمک به زلزله‌زدگان پیگیری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس٬ رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی به جهت جلوگیری از انواع کلاهبرداری های اینترنتی در پوشش خدمات و کمک های مالی به زلزله زدگان استان کرمانشاه به شهروندان هشدار داد.

سرهنگ علی اعتمادی در این زمینه اظهار داشت: متاسفانه افرادی سودجو و کلاهبردار با ایجاد صفحات جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوین فریبنده و وابسته به موسسات خیریه و کمیته امداد و قرار دادن شماره حساب و آدرس‌های جعلی٬ سعی در جلب اعتماد و کلاهبرداری از شهروندان را دارند.

وی بیان داشت: شهروندان عزیز کمک‌های خود را به زلزله زدگان٬ فقط از طریق ارگان‌های ذی صلاح پرداخت و از پرداخت‌های اینترنتی در اینگونه صفحات جداً خودداری کنند.

رئیس پلیس فتای استان در پایان خاطرنشان کرد: کاربران در صورت مشاهده و مشکوک شدن به صفحات جعلی با عناوین کمک به زلزله‌زدگان موضوع را به پلیس فتا استان به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش "تماس با ما" یا با شماره تلفن‌های ۱۱۰-۲۱۸۲۷۰-۸ تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.