بجنورد- در پی وقوع حادثه ناگوار زلزله در مناطق غرب کشور بسیجیان و کارکنان مخابرات منطقه خراسان شمالی برای ابراز همدردی با آسیب دیدگان به طور خودجوش اقدام به جمع آوری کمک برای هموطنان در مناطق زلزله زده کردند.

محموله کمک های کارکنان مخابرات خراسان شمالی به مناطق زلزله زده ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، فرمانده پایگاه بسیج شهید صیاد شیرازی مخابرات استان در خصوص نحوه جمع آوری کمک برای مناطق زلزله زده گفت: با توجه به درخواستهای کارکنان نوع دوست این مجموعه به منظور ارسال هدایا و وسایل و تجهیزات کمکی برای مردم مناطق زلزله زده در استانهای غربی با هماهنگی صورت گرفته این کمک ها بیشتر به صورت کمکهای نقدی و کسر از حقوق همکاران جمع آوری شد.

دهقانی مقدم افزود: تمرکز اصلی این مجموعه در جمع آوری کمک های نقدی بوده تا ضمن حفظ کرامت انسانی براساس نیازهای مردم آسیب دیده اقلام مورد نیاز از جمله پتو و لباس گرم تهیه و به مناطق حادثه دیده ارسال شود.

وی ضمن قدردانی از نوع دوستی کارکنان این مجموعه میزان کمک‌های نقدی اهدایی کارکنان را بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال به همراه مقادیری کمکهای غیر نقدی از جمله پتو، لباس گرم ،کنسروجات و ... اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی بعمل آمده با همکاران مجموعه مخابرات استان کرمانشاه با مبالغ اهدائی نقدی همکاران خراسان شمالی، تعداد  ۳۰۰ تخته پتو تهیه شده به همراه مقادیری از سایر کمکهای غیر نقدی کارکنان جمع آوری و به استان مذکور ارسال شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.