قزوین_ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» در سال جاری برگزار می شود.

جشنواره پویانمایی «وقف، چشمه همیشه جاری» در قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» به صورت انیمیشن توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پوستر فراخوان این جشنواره از هفته آینده در سراسر کشور منتشر می شود، افزود: علاقمندان برای شرکت در  جشنواره می توانند در پانزده موضوع انیمیشن بسازند که از موضوعات آن می توان به «وقف در امور خیریه، فرهنگ سازی وقف و مشارکت، فرهنگ سازی وقف های خُرد، کمک موقوفات به حل نیازمندی های جامعه، وقف وکودکان، وقف و پیشرفت علم و فناوری، وقف و قرآن، وقف و مساجد، وقف و اماکن متبرکه و وقف و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین دبیرخانه جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» را حوزه هنری این استان عنوان و بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به سایت حوزه هنری ارسال کنند و یا با مراجعه به مرکز حوزه هنری استان واقع در بلوار مدرس در خیابان طالقانی آثار خود را به دبیرخانه تحویل دهند.

مجیدی خاطرنشان کرد: برای این جشنواره یک کارگاه آموزشی در استان قزوین برگزار شد که در این کارگاه، کارکردهای انیمیشن در حوزه وقف مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: یک بخش از این جشنواره ویژه هنرمندانی استان قزوین است که آثار خود را تولید می کنند و یک بخش دیگر هم به صورت مسابقه است که در سراسر کشور فراخون و به سه نفر از نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ضمن بیان این نکته که به بیست نفر برگزیده جشنواره نیز لوح تقدیر و مبلغی به عنوان شرکت در جشنواره اهدا می شود، تصریح کرد: جایزه نفر اول شامل سه میلیون تومان به همراه لوح تجلیل، نفر دوم دو میلیون تومان به همراه لوح تجلیل و نفر سوم هم یک میلیون تومان به همراه لوح تقدیر اهدا می شود.

مجیدی اضافه کرد: آثار برتر و برگزیده جشنواره به مدت دو روز در استان قزوین به صورت عمومی در سینما بهمن اکران می شود.

وی به آخرین مهلت ارسال آثار برای جشنواره وقف چشمه همیشه جاری پرداخت و گفت: مهلت ارسال آثار تا بیست بهمن سال جاری و 10 اسفندماه سال جاری هم به عنوان داوری و اختتامیه جشنواره درنظرگرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.