تربت جام ـ رئیس اداره آموزش و پرورش تربت جام گفت: معجزه پیامبر اسلام (ص) قران و کتاب الهی است وخداوند متعال در همین کتاب الهی ما را به خواندن توصیه کرده است و کتاب در حقیقت دارای منزلت و شرف می باشد.

کتاب دارای منزلت و شرف خاصی است

غلام رضا بهرام پور که در حاشیه هفته کتاب وکتابخوانی در دبستان ستایش تربت جام حضور داشت به خبرنگار قدس آنلاین گفت: کتاب یک دوست بی درد سر است که می تواند به ما در هر زمان و مکانی کمک کند و کتاب دنیای از قصه های تخیل و افسانه های گذشته و آینده خواهد بود که می تواند برای هر نسلی جذاب و ارزشمند باشد.

وی تصریح کرد: مطالعه کتاب باید در بین نسل امروز بیشتر از گذشته ترویج یابد و این پیشرفت مستلزم همکاری مسئولین و دستگاههای اجرایی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش تربت جام در ادمه اظهار داشت: زندگی زیر چتر علم و آگاهی می تواند آن قدر شیرین باشد که بتواند تلخی و ناکامی ها را از یاد ببرد و شما را نسبت به دیگران متمایز کند و به نظر من یک شخص باکلاس کس است که حداق کتاب در زندگی او جایگاهی داشته باشد.

وی گفت: هرکسی کتاب نخواند باید تمام تاریخ را تجربه کند و راستگو ترین، مفیدترین و بی توقع ترین رفیق برای هرکسی کتاب می باشد.

 شایان ذکر است در این مراسم با حضور دانش آموزان زنگ کتابخوانی در دبستان دخترانه ستایش نواخته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.