اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس با تقدیر از حضور مسؤولانه کشور در یاری رساندن به زلزله‌زدگان گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب هر کسی از هر کمکی که می‌تواند انجام دهد دریغ نکند و این امر باید به یک پویش عمومی تبدیل شود.

کمک به زلزله‌زدگان به پویش عمومی تبدیل شود

به گزارش قدس آنلاین، علی ساری ظهر امروز با حضور در ایستگاه انتقال خون اهواز از کمک‌های انسان‌دوستانه مردم به زلزله‌زدگان غرب کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تسلیت به قربانیان زلزله اخیر در استان کرمانشاه اظهار کرد: این حادثه موجب اندوه تمام ملت ایران شد و سبب شد مردم در نقاط مختلف کشور به صورت خودجوش به یاری مردم حادثه‌دیده بشتابند.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: امروز هم به عنوان یک شهروند در کنار مردم شریف اهواز در کاروان مهر که حامل کمک‌هایی به مردم آسیب‌دیده است شرکت خواهیم کرد.

ساری با اشاره به اهتمام مجلس به وضعیت مردم زلزله‌دیده تصریح کرد: مجلس در کنار مردم کرمانشاه است، و وضعیت را به صورت ویژه رصد می‌کند.

وی افزود: تعدادی از نمایندگان نیز از نزدیک مناطق زلزله‌زده را بررسی کرده و گزارشی را به کمیسیون‌های مربوطه ارائه خواهند کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان با تقدیر از حضور مسؤولانه کشور در یاری رساندن به زلزله‌زدگان متذکر شد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب هرکسی از هر کمکی که می‌تواند انجام دهد دریغ نکند و این امر باید به یک پویش عمومی تبدیل شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.