قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: زائران پیاده دهه پایانی ماه صفر که کیلومترها راه را برای رسیدن به صحن و سرای نورانی امام رضا(ع) با عشق و ارادت می پیمایند، مهمانان ویژه و خاص حضرت هستند.

زائران پیاده مهمانان ویژه امام رضا(ع) هستند

به گزارش قدس آنلاین، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی صبح امروز از ایستگاه های خدمت رسانی به زائران پیاده بازدید کرده و در جمع خادمان بارگاه منور رضوی، خدمتگزاران موکب ها، نیروهای امدادی و انتظامی مستقر در مسیر قوچان به مشهد مقدس حضور یافتند.
سید مرتضی بختیاری با اشاره به پیش بینی حضور ٣٥٠ هزار زائر پیاده در مشهد مقدس اذعان داشت: بحمدالله جاده های منتهی به مشهدالرضا(ع)، مملو از زائرانی است که در گروه ها و هیئات مختلف به سمت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) در حرکت هستند.
وی افزود: با همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها برای ارائه خدمات شایسته به زائران پیاده در سال جاری، روند خدمت رسانی در سطح گسترده در حال انجام است.
بختیاری با اشاره به دستور تولیت معزز آستان قدس رضوی مبنی بر لزوم تکریم زائران و ارائه کیفی ترین خدمات برای افزایش رفاه زائران اذعان کرد: همه امکانات، خدام و کارکنان آستان قدس رضوی بسیج شده اند و مهیای پذیرایی از این عزیزان هستند.
استاندار خراسان رضوی نیز ضمن تقدیر از تلاش های آستان قدس رضوی برای آماده سازی و تجهیز ایستگاه های استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران گفت: تاکنون بیش از ٤٠ هزار نفر از زائران پیاده وارد مشهد مقدس شده اند و ٧٥ هزار نفر نیز در جاده های منتهی به مشهد در حال حرکت هستند.
 رشیدیان گفت: دستگاه های خدمت رسان نظیر راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی با محوریت آستان قدس رضوی به صورت شبانه روزی خدماتشان را ارائه می کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.