ایلام- امام جمعه ایلام از آمادگی استان ایلام برای تداوم کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.

آمادگی استان ایلام برای تداوم کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدنقی لطفی امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: روز گذشته به اتفاق مهندس سلیمانی استاندار ایلام به کرمانشاه رفته و بر عزم مسؤولان و مردم استان ایلام برای کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه تأکید شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: برای اطلاع از وضعیت زلزله‌زدگان مناطق سرپل ذهاب و قصرشیرین به این مناطق سفر کرده و پیش از حضور در مناطق زلزله‌زده در کرمانشاه در نشست با مسؤولان استان کرمانشاه شرکت کردیم.

لطفی با تسلیت این حادثه به خانواده‌های جان باختگان گفت: مردم ایلام و کرمانشاه مشترکات تاریخی باهم دارند، همزبان و هم فرهنگ هستند و سالیان متوالی با هم زندگی کردند، این مصیبت برای مردم ایلام هم بسیار ناگوار و سنگین بود.

وی ادامه داد: در این نشست آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و بازوند استاندار کرمانشاه از حضور مسؤولان استان ایلام و حمایت‌ها و کمک‌های مردم ایلام تقدیر کردند.

لطفی تصریح کرد: همچنین کمک‌های مردم استان ایلام در اختیار آسیب دیدگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه قرار گرفت، تاکنون ده‌ها محموله از کمک‌های مردمی استان ایلام برای زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال شده و ارسال این کمک‌ها در روزهای آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.