بازیکن سال فوتبال جهان از دید فیفا در گفتگویی جالب عنوان کرد بدنبال کسب هفت توپ طلا و هفت فرزند است.

کریستیانو رونالدو: ۷ توپ طلا و ۷ فرزند می خواهم/ شرایط کنونی رئال مادرید عالی نیست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اکیپ، مراسم توپ طلای فوتبال جهان در دسامبر برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو همچون سال قبل مدعی اول کسب این جایزه باشد که ارزشمندترین جایزه فردی در فوتبال جهان است.

کریستیانو رونالدو درباره کسب جایزه توپ طلای جهان گفت: من استرسی درباره کسب این جایزه ندارم. من الان ۳۲ سال سن دارم و به ۳۳ سالگی نزدیک می‌شوم. دنیای من فقط به فوتبال خلاصه نمی‌شود و مسائل مختلفی در زندگی من هستند که برایم اهمیت دارند. درباره توپ طلا نیز باید بگویم که می‌دانم تیمی که رای می‌دهند در حال رای دادن هستند و من اصلا استرسی ندارم و کاملا مطمئن هستم. اگر شما به من بگویید که دوست دارید این جایزه را برنده شوید یا خیر من به شما می‌گویم بله. می‌دانم که کسب این جایزه چه معنا و مفهومی دارد آن هم برای بار پنجم. خیلی دوست دارم پنجمین توپ طلا را نیز به دست بیاورم و برای سال بعد نیز به دنبال جوایز دیگر هستم. حتی می‌توانم بگویم که دوست دارم هفت توپ طلا و هفت فرزند داشته باشم.

رونالدو اگر می خواهد سال بعد هم این عنوان را به دست بیاورد باید تعداد گل‌های خود را بیشتر کند. او الان در ۷ دیدار در لالیگا تنها یک گل به ثمر رسانده و ۶ گل هم در لیگ قهرمانان زده است.  

مهاجم پرتغالی ادامه داد: شرایط خیلی عالی نیست ولی خوب است. در لالیگا چند امتیاز از دست دادیم ولی در لیگ قهرمانان شرایط ما خوب است. تازه شروع فصل است و بازیهای زیادی تا پایان رقابت ها باقی مانده است. باید آرام باشیم و کار خودمان را انجام دهیم و بدانیم که جای جبران داریم. من با صحبتی که مردم درباره من می‌کنند موافق نیستم. مردم شاید فرق گل نزدن و بازیهای فقابل قبول  و خوب را ندادند. همه من را به خاطر گل زدن قضاوت می‌کنند. مردم من را ماشین گلزنی می‌دانند که همیشه باید گلزنی کند. برای مردم قابل قبول نیست من خوب بازی کنم بلکه فقط همه چیز را در گلزنی می بینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.