شهرکرد- امام جمعه شهرکرد با تجلیل از خدمات بسیج و بسیجیان این نهاد را افتخار نظام و زینت انقلاب اسلامی بر شمرد.

بسیج یادگار همیشه جاوید خمینی کبیر است

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین از شهرکرد،جت الاسلام محمد علی نکو نام با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بسیج بزرگترین میراث خمینی کبیر(ره) که باید از این درخت تنومند و پربار به نیکی حفظ و حراست شود.
نکونام خاطر نشان ساخت: امروز بسیج افتخار و زینت ایران اسلامی و ختار چشم استکبار غرب و شرق است که در مواجهه با این نهاد انقلابی ایادی غرب و شرق خوار و ذلیل شده و توان مقابله با این نهاد الهی و مردمی را ندارند.

وی با تجلیل از زائران کربلا و پیاده روی اربعین تصریح کرد:امروز خوشبختانه جهان اسلام به تبعیت از بزرگان اسلام، برای اهل بیت عظمت خاصی قائل‌اند. این اربعین امام حسین(ع) بود که سنی و شیعه رفتند و احترام کردند و بر این اساس بقای دین پیامبر باید براساس قران و عمل اهل‌بیت باشد.

خطیب جمعه شهرکرد در ادامه ضمن خوش آمد گویی به استاندار جدید آقای اقبال عباسی برای وی آرزوی توفیق و سربلند ی نمود و به وی توصیه کرد: استان چهار محال یک استان خوب و دارای پتانسیل های بالقوه و بالفعلی است که باید از این ظرفیت ها بنحو احسنت استفاده شود.

وی در خاتمه خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله غرب کشور و آرزوی علو درجات و غفران برای کشته‌شدگان و قدردانی و تشکر از دولت، شهرداری‌ها و اوقاف و نهادهای مختلف، گفت: حدیثی از پیامبر اکرم(ص) است که "من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم" اگر کسی به امور مسلمین اهمیت ندهد مسلمان نیست. مسلمان بودن آثاری دارد و یکی از آنها کمک به زلزله زدگان است. افرادی که توانایی دارند بحث مسکن‌سازی و هزینه‌ها را برعهده بگیرند و مردم کشور ما ایمان و محبت و ایثار خود را نشان دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.