تربت جام ـ مسئول انجمن کشتی باچوخه تربت‌جام: چوخه کاران تربت‌جامی دریک اقدام انسان دوستانه در کمک به زلزله ‌زدگان در قالب دو اکیپ سیار یک‌ روزه کمک‌های هموطنان اعم از وجوه نقدی و غیر نقدی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال را جمع‌آوری کردند.

همدلی چوخه کاران تربت جام به زلزله ‌زدگان غرب کشور

حبیب حسینی عصر امروز جمعه در گفتگو با قدس آنلاین افزود: چوخه‌کاران تربت جام  نیزبا تأسی ازمنش پهلوانی  انسان دوستانه برای کمک به هموطنان زلزله همایش همدلی بوجود آورده و تا حرکت های پهلوانی در راه کمک به مردم همچنان زنده بماند.

وی با اشاره به اهداف این مشارکت همدلی اشاره کرد و افزود: با وقوع این حادثه دلخراش ضمن دعوت عمومی از پهلوانان این رشته سنتی و ساماندهی آنان در قالب دو اکیپ سیار یک‌ روزه و مراجعه به منازل هموطنان تربت‌جامی و اعلام خیابانی وجوه نقدی و غیر نقدی مردم شیعه و اهل سنت به ارزش ۱۲میلیون تومان را جمع‌آوری کردند.

وی با قدردانی از جمعیت هلال‌احمر شهرستان در پشتیبانی اکیپ‌های سیار اضافه کرد: مایحتاج ضروری زلزله‌ زدگان اعم از ۱۲۰ تخته پتو، خشکبار، کنسرو، کمپوت، پوشاک، وجوه نقدی، چادر مسافرتی و پلاستیک جمع‌آوری و این اقدام در روزهای آتی ادامه داشته که اقلام نقدی وغیرنقدی جهت اعزام به مناطق آسیب‌دیده غرب کشور به مراجع ذی‌ربط تحویل خواهد گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.