یزد - معاون استاندار یزد گفت: نان، کنسرو، آب معدنی و پتو مهمترین نیاز زلزله زدگان غرب کشور است‌و مردم می‌توانند از طریق هلال احمر و ستاد مدیریت بحران کمک‌های خود را به زلزله‌دگان اهدا کنند.

نان، کنسرو، آب معدنی و پتو مهمترین نیاز زلزله زدگان است

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا سیدحسینی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی امدادرسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور که در ستاد مدیریت بحران استانداری یزد برگزار شد،‌اظهار داشت: کمک رسانی و توزیع اقلام ارسالی به علت گستردگی زلزله و درگیر شدن منطقه وسیعی از غرب کشور، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منسجم‌تر است .

وی افزود: ارسال کمک‌های مستقیم مردمی، موجب افزایش بار ترافیکی جاده‌ها و کاهش امنیت می‌شود، و برای ارسال بهتر کمک‌ها، باید از دریافت اقلام مستعمل خودداری شود و به ارسال نان، آب معدنی، کنسرو و پتو بپردازیم .

معاون استاندار با اشاره به گستردگی خسارات در زمین لرزه غرب کشور گفت: با توجه به این‌که مهمترین نیاز هم وطنان زلزله زده، نان، کنسرو، آب معدنی و پتو است مردم باید کمک‌های خود را به اقلام مورد نیاز متمرکز کنند.

سیدحسینی تصریح کرد: مردم کمک‌های خود را به مدارس یا چادرهای سطح شهر تحویل دهند و ستاد مدیریت بحران استان و هلال احمر اقدام به جمع آوری و ارسال خواهند کرد .

وی با اشاره به این‌که ارسال کمک‌های مستقیم مردمی، موجب افزایش بار ترافیکی جاده‌ها و کاهش امنیت می شود، افزود: هلال احمر محور ارسال اقلام کمکی است و مردم و نهادهای مردمی از ارسال مستقیم اقلام کمکی به غرب کشور خودداری کنند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.