قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم مشهد، دانش آموزان، اولیاء و معلمان مدارس این کلانشهر مذهبی جلوه هایی زیبا از فرهنگ میزبانی و خدمت رسانی عاشقانه به زائران پیاده امام رضا(ع) را به نمایش گذاشتند.

مردم مشهد جلوه هایی زیبا از فرهنگ میزبانی را به نمایش گذاشتند

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان استانی و جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده از محل های اسکان زائران پیاده در مجموعه های ورزشی شهید بهشتی،شهید باغبان و کارگران و مدارس شهید حاتمی و واحد ٣ امام رضا(ع) بازدید کرد.
وی گفت: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با همت دانش آموزان، اولیاء و معلمان ٤١٠ مدرسه برای اسکان زائران امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر پیش بینی شده است.
بختیاری با اشاره به تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی در رابطه با توسعه فرهنگ میزبانی و تکریم زائران بارگاه منور رضوی اذعان کرد: در این ایام و با همدلی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی و خدمت رسان استان، بسیاری از سالن های ورزشی، حسینیه ها، تکایا و مدارس برای استقبال، اسکان و پذیرایی شایسته از زائران عزیز آماده سازی و تجهیز شد.
وی افزود: با توجه به آمارهای استانداری خراسان رضوی،٤ میلیون زائر در مشهد مقدس و حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) در ایام دهه آخر صفر در مشهد حضور دارند.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر از همه تلاش های صادقانه و شبانه روزی خدام بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، مردم شریف مشهد و مسئولان و کارکنان نهادهای استان برای ایجاد فضا و بستر مناسب برای رفاه حال زائران اظهار کرد: در طی سال های اخیر شاهد افزایش صعودی تشرف زائران به مشهد مقدس هستیم و ایجاد زیرساخت های مناسب برای فراهم کردن زمینه زیارت توام با معرفت و آرامش از ضرورت هاست که تحقق آن عزم جدی و جهادی همه خدمتگزاران مردم را می طلبد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.