قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی با همکاری و هم‌افزایی یکدیگر مشغول خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) هستند.

هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری پیش از ظهر شنبه در بازدید از محل های اسکان زائران پیاده در مشهد اظهار کرد: تعداد ۴۱۰ مدرسه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با همت دانش آموزان، اولیاء و معلمان برای اسکان زائران امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر پیش بینی شده است.

وی با اشاره به تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی در خصوص توسعه فرهنگ میزبانی افزود: با همدلی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی و خدمت رسان استان، بسیاری از سالن های ورزشی، حسینیه ها، تکایا و مدارس برای استقبال، اسکان و پذیرایی شایسته از زائران آماده سازی و تجهیز شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه امسال پیش بینی می شود حدود چهار میلیون زائر به مشهد الرضا(ع) بیایند تصریح کرد: طی سال های اخیر شاهد افزایش صعودی تشرف زائران به این شهر هستیم و ایجاد زیرساخت های مناسب برای فراهم کردن زمینه زیارت توام با معرفت و آرامش از ضرورت هاست که تحقق آن عزم جدی و جهادی همه خدمت گزاران مردم را می طلبد.

وی تاکید کرد: مردم مشهد اعم از دانش آموزان، اولیاء و معلمان مدارس این کلانشهر مذهبی جلوه هایی زیبا از فرهنگ میزبانی و خدمت رسانی عاشقانه به زائران پیاده امام رضا(ع) را به نمایش گذاشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.