سنندج – جمع زیادی از هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر، بالغ بر یک میلیارد ریال به زلزله زدگان کرمانشاهی کمک کردند.

هنرمندان کردستان یک میلیاردریال به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کردند

به گزارش  قدس آنلاین، ظهر امروز کاروان بزرگ هدایای مردمی و هنرمندان حوزه هنری کردستان  متشکل از اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده کرمانشاه با ارزش یک میلیارد ریال به مناطق زلزله زده اعزام و در بین مردم حادثه دیده توزیع شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اعلام این خبر و ابراز همدردی با زلزله زدگان کرمانشاه گفت: بر اساس وظیفه انسانی و مشارکت در تأمین مایحتاج اولیه حادثه دیدگان زلزله غرب کشور بر اساس فراخوانی با توجه به نقش هنرمندان و جایگاه تأثیرگذار و پایگاه اجتماعی هنرمندان در بین مردم به مدت ۲ روز هدایای مردمی و هنرمندان کردستانی جمع آوری و در قالب کاروانی متشکل از ۶ دستگاه نیسان به مناطق زلزله شده اعزام و در بین حادثه دیدگان توزیع گردید .

 وی با اشاره به کالاهای ارسالی گفت: ۶۰۰ تخته پتو، ۳۰ تخته چادر، ۱۵ تخته فرش، ۵ تخته موکت، ۵ تخته نایلون، لباس و پوشاک، مواد خوراکی و بهداشتی، وسایل گرمایشی  با ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در بین مردم زلزله شده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی توزیع شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با تقدیر و تشکر از مردم استان کردستان در مشارکت و کمک رسانی به حادثه دیدگان گفت : آنچه در این چند روز شاهد آن بوده ایم نشان از نوع دوستی و احساس مسئولیت و وظیفه ای است که در سراسر کشور به وقوع پیوسته اما کمک مردم استان کردستان  در این خصوص بسیار ویژه بوده که باید برجسته شود .

وی بر اساس مشاهدات خود در مناطق زلزله زده تلاش مسئولین را در بخش کمک رسانی بسیار برجسته و خوب ارزیابی نمود و افزود: برخلاف آنچه که فضای مجازی منتشرمی گردد مسئولین هلال احمر، سپاه، ارتش، بسیج، کمیته امداد، بهداشت و درمان و سایر متولیان امر به صورت جد در حال خدمت رسانی می باشند و خدمات بسیار ارزنده ای در این مناطق  به صورت شبانه روزی در حال انجام است .

وی از مردم خواست به حاشیه سازی های صورت گرفته توجه ننمایند و در این خصوص در خواست نمود که با توجه به حجم بالای کمک های مردمی در خصوص توزیع این اقلام و نیازمندی های واقعی مردم حادثه دیده با متولیان امر حتما هماهنگی صورت پذیرد تا خدای نکرده از هدر رفتن کمک ها جلوگیری شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.