خرم آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بازسازی ۹ روستای دهستان جیگران در استان کرمانشاه به سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان سپرده شد.

بازسازی ۹ روستای دهستان جیگران کرمانشاه به سپاه لرستان سپرده شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در جلسه ستاد بحران لرستان اظهار داشت: در پی وقوع زلزله در همان ساعات اولیه اقدام به امدادرسانی به حادثه‌دیدگان کردیم.

وی افزود: در این راستا، دو دستگاه لودر، ۱۲ دستگاه مهندسی، دو تریلر، چهار تانکر آبرسانی، دو جرثقیل و دو کمپرسی توسط سپاه استان لرستان به مناطق زلزله‌زده اعزام شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: همچنین ۲۷ دستگاه کامیون حاوی اقلام موردنیاز نیز به کرمانشاه فرستادیم که شامل، چهار هزار و ۳۴۳ پتو، یک تن برنج، موکت و لوازم بهداشتی و شوینده بود.

کشکولی ادامه داد: همچنین هم‌اکنون، هفت دستگاه کامیون نیز زیر بار است و به این مناطق ارسال خواهد شد.

وی عنوان کرد: کمک‌های مردمی نیز ادامه دارد و این در حالی است که امروز مردم حادثه‌دیده در این مناطق به نفت، وسایل گرمایشی و علوفه برای تغذیه دام‌هایشان نیازمند هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: همچنین کار بازسازی دهستان جیگران که دارای ۹ روستا بوده و جمعیت آن ۷۲۴ نفر است به سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان واگذار شده تا اقدامات صفر تا صد آن را انجام دهیم.

کشکولی در خصوص امدادرسانی در خصوص موارد پزشکی توسط سپاه تصریح کرد: پنج آمبولانس و سه تیم تخصصی و چهار تیم عمومی پزشکی و اقلام دارویی به این‌منطقه اعزام شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.