منابع وابسته به رئیس جمهور فرانسه اعلام کردند که «سعد الحریری» گفته است پس از بازگشت به بیروت استعفایش را تقدیم رئیس جمهور کشورش می کند.

به گزارش قدس آنلاین، منابع وابسته به «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه اعلام کردند که «سعد الحریری» نخست وزیر لبنان در جریان سفر امروز خود به پاریس گفته است که پس از بازگشت به بیروت استعفایش را تقدیم رئیس جمهور می کند.

لازم به ذکر است، «سعد الحریری» نخست وزیر لبنان ۴ نوامبر سال جاری میلادی برای رایزنی پیرامون برخی مسائل دوجانبه و منطقه ای در سفری رسمی عازم عربستان سعودی شد؛ اما به طور ناگهانی استعفای خود از ریاض را اعلام و ابهامات زیادی را پیرامون این اقدام در محافل بین المللی به وجود آورد.

گفتنی است، وی امروز در کاخ الیزه با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه دیدار و در سخنانی اعلام کرد: طی روزهای آینده به بیروت باز می گردم و در مراسم جشن عید استقلال در روز چهارشنبه مشارکت خواهم کرد.

رسانه های خبری ساعاتی پیش تصریح کردند که ریاض دو فرزند «سعد الحریری» را به بهانه حضور در مدرسه در این کشور نگه داشته است، اخباری که نشانه های گروگانگیری عربستان در این ماجرا را مورد تأکید قرار می دهد.

منبع: الجزیره

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.