مشهد- رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: وضعیت ترافیکی نیمه سنگینی در جاده های خراسان رضوی حاکم بوده و از تردد کامیون‌ها و موتور سیکلت‌ها جلوگیری می شود.

ترافیک نیمه سنگین درجاده های خراسان رضوی/ممنوعیت ترددکامیون‌ها

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هادی امیدوار در گفتگویی اظهار کرد: ترافیک در محور های خروجی مشهد ظهر یکشنبه نیمه سنگین و سنگین بوده و تردد موتور سیکلت ها و کامیون ها به جز کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است. 

وی افزود: محور نیشابور و مسیر ملک آباد به دلیل حجم بالای ترافیک خروجی یک طرفه شده اند، همچنین کنارگذر چناران برای کمک به تسهیل خروج زائران استفاده شده است. 

رئیس پلیس راه خراسان رضوی تصریح کرد: از زائران تقاضا می کنیم در مسیر برگشت خود مدیریت زمان را در نظر داشته باشند و اگر خسته هستند امروز را استراحت کنند و فردا سفر خود را شروع کنند، همچنین مدیریت طول سفر نیز از جهت استراحت های بین راهی نیز از موارد حائز اهمیت است. 

وی ادامه داد: حرکت بین خطوط با توجه به اینکه راه های خروجی عمدتا بزرگراه هستند، داشتن سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی خصوصا با توجه به حجم ترافیکی که در جاده ها وجود دارند و استفاده از کمربند ایمنی از مواردی هستند که به زائران توصیه می شود در مسیر برگشت خود به آن ها توجه کنند. 

امیدوار تاکید کرد: از رانندگان کامیون ها نیز خواهشمندیم با پلیس همکاری کنند و در پایانه ها توقف کنند. هم اکنون در جاده ها منتهی به مشهد و استان خراسان فقط کامیون ها و وانت بار هایی که همراه کاروان ها هستند اجازه تردد دارند، البته این رانندگان باید توجه کنند که به هیچ عنوان اجازه سوار کردن مسافر را ندارند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.