کرج- رئیس هیئت تیر و کمان استان البرز با تاکید براینکه استان البرز بازیکنان مستعدی در این رشته ورزشی دارد گفت: با اجرای طرح استعدادیابی حضور البرزی ها در تیم های ملی شکل پررنگ تری پیدا کرده است.

استعدادیابی سهم البرز در تیم های ملی تیروکمان را پررنگ کرد

بهزاد پاکزاد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: استعدادهای این رشته در استان به بهترین شکل ممکن هدایت شده اند و نتیجه آن حضور دو ورزشکار البرزی در ترکیب ۴ نفره تیم ملی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیلوفر علیپور نماینده استان البرزجهت حضوردر مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور بنگلادش برگزار خواهد شد به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

متولی رشته تیر و کمان با اشاره به موفقیت سایر ورزشکاران این رشته در استان البرز گفت: نفرات دیگری هم در استان حضور دارند که به مقام های بین المللی دست یافته اند.

وی ادامه داد:هیئت تیر وکمان استان البرز در ابتدای فعالیت های خود کلاس های داوری و مربیگری را به طور حرفه ای در سطح استان برگزار کرد.

پاکزاد ادامه داد: از دیگر فعالیت های هیئت تیر و کمان استان البرز بحث استعداد یابی در مدارس و ادارات در سطح استان البرز بود که نتیجه آن همین موفقیت هایی است که شاهد آن هستیم.

رئیس هیئت تیر و کمان استان البرز با اشاره به شرایط مطلوب ورزشکاران این رشته در استان گفت: سعی کرده ایم تا تمام فعالیت های این رشته در استان به صورت اصولی انجام شود.

پاکزاد در ادامه گفت: در آبان ماه برای نخستین بار سمینار داوری آسیا به میزبانی کرج برگزار شد که در آن داوران شاخص بسیاری از کشورهای مختلف حضور داشتند.

وی در خصوص محدودیت سخت افزاری برای تمرینات ورزشکاران این رشته گفت: در استان البرز به خصوص شهر کرج محدودیت مکانی شامل تمام رشته های ورزشی می شود و تنها مختص رشته تیر و کمان نیست.

رئیس هیات تیر و کمان استان البرز تصریح کرد: رایزنی هایی درباره توسعه اماکن تمرینی برای این رشته در کرج انجام داده ایم و یقین داریم که با برطرف شدن این مشکل پیشرفت های بیشتری در سطح ملی خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.