اهواز_ مدیر روابط عمومی و امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برنامه‌های هفته بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سال ۹۶ اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس حیدری مدیر روابط عمومی و امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌های این اداره کل را در هفته بسیج تشریح کرد.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: ویژه برنامه‌های متعددی در راستای گرامیداشت این هفته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برنامه ریزی شده است.

حیدری افزود: فضاسازی فرهنگی و تبلیغاتی همراه با بهره گیری از رسانه‌ها و مطبوعات استان، تقدیر و تجلیل از بسیجیان نمونه برادر و خواهر، دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و حضور در نماز جمعه از جمله این برنامه‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این هفته دیدار با علما و شخصیت‌های برجسته استان، برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه‌های کتاب و برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.