در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ یکی از سایت های روسی در تحلیل و معرفی ۳۲ تیم راه یافته به مرحله نهایی ادعای جالبی در خصوص ایران مطرح کرد.

ایران صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جام جهانی را نشانه گرفته است

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حالی خردادماه سال آینده به میزبانی روسیه آغاز می شود که بسیاری از کارشناسان از حالا تیم هایی همچون ایران را به عنوان یکی از شگفتی سازان احتمالی این تورنمنت معتبر و پرطرفدار قلمداد می کنند.

پیرو همین پیش بینی ها سایت روسی liberopensiero در تحلیل و معرفی تیم های راه یافته به جام جهانی ۲۰۱۸ ادعای جالبی در خصوص تیم ملی مطرح کرد و مدعی شد ایران صعود به جمع ۱۶ تیم برتر دنیا را در پنجمین حضور در جام های جهانی نشانه گرفته و در این بین از کارلوس کی روش و تفکرات تاکتیکی اش به عنوان برگ برنده بهره می برد.

این سایت در تحلیل خود آورده است:« برای اولین بار در تاریخ ایران موفق شد دومین حضور متوالی خود در جام های جهانی را تجربه کند آن هم بدون استرس و با اقتدار به عنوان اولین تیم از قاره آسیا. پس از ماجراجویی ۲۰۱۴ در برزیل که عملکرد خوب ایران هم نتوانست زمینه صعود آنها از گروه F را فراهم کند، این بار هم این تیم با نمایشی دیدنی در مرحله مقدماتی بلیت سفر به روسیه آن هم به عنوان سومین تیم بعد از میزبان و برزیل را دریافت کرد با این هدف که اولین صعود خود از مرحله گروهی را تجربه کند».


سایت liberopensiero در ادامه نوشت:« سردار آزمون مهاجم جوان و آینده دار با گل هایی که در این راه به ثمر رساند در حال حاضر ستاره احتمالی ایرانی ها در روسیه ۲۰۱۸ قلمداد می شود؛ اما علاوه بر سردار نباید از ساختار تدافعی ایران همچنین تفکرات تدافعی مربی پرتغالی همچون کارلوس کی روش به سادگی گذشت که باعث شد تا این تیم بدون شکست و با ثبت رکوردهای جالب توجه راهی روسیه شود».

نویسنده liberopensiero در بخش پایانی تحلیل خود از تیم ملی آورد:« تا اینجا تیم هایی که مقابل ایران قرار گرفتند، نتوانستند روند شکست ناپذیری شاگردان کارلوس کی روش به عنوان تیم اول آسیا را بشکنند؛ اما با توجه به برنامه هایی که سرمربی پرتغالی برای بازی با تیم های بزرگ قبل از حضور در جام جهانی دارد باید منتظر ماند و دید دژ بتنی ایران در ساختار تدافعی می تواند همچنان فوق العاده کار کند یا نه؟».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.