زاهدان - دومین محموله کمک های مردمی سیستان و بلوچستان امروز با حضور استاندار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان در قالب ۸ کامیون به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

دومین محموله کمک های مردمی سیستان و بلوچستان به مناطق زلزله زده ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حاشیه ارسال کمک های مردمی این استان به مناطق زلزله زده غرب کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین محموله کمک های مردمی این استان در قالب ۸ کامیون شامل پنج هزار و ۸۸۰ تخته پتو، سه هزار و ۳۳ جفت کفش، ۲ کارتن لوازم بهداشتی، ۲ هزار و ۵۰۰ شل آب معدنی و لوازم گرمایشی به استان کرمانشاه ارسال شد.

رسول راشکی بیان کرد: نخستین محموله اهدایی سیستان و بلوچستان نیز هفته قبل از چابهار به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.

وی ادامه داد: این محموله شامل چهار هزار و ۶۵۲ تخته پتو، ۵۰ هزار قوطی کنسرو، ۲۰ کارتن لوازم بهداشتی، ۱۷ و نیم تن برنج و پنج و نیم تن قند و شکر بود که به مناطق زلزله زده غرب کشور از چابهار ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین ۵۰۰ میلیون ریال از طریق صندوق های این جمعیت برای مردم زلزله زده کرمانشاه جمع آوری شده است.

راشکی اظهار داشت: تعدادی از ادارات دولتی سیستان و بلوچستان یک روز از حقوق خودشان را به مردم زلزله زده غرب کشور اختصاص دادند.

وی بیان کرد: پلاستیک سنگری و کانکس از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده غرب کشور است که از مردم نوعدوست سیستان و بلوچستان انتظار می رود در این زمینه کمک های نقدی و غیر نقدی خودشان را اختصاص دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.