۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 574728

ایلام- مدیرکل غله و بازرگانی استان ایلام گفت: نان در ایلام فعلاً گران نمی شود.

نان در ایلام فعلا گران نمی شود

کامران سلیمان پور در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه با وجود خبرهای گوناگون در خصوص گرانی نان در کشور، هنوز دستورالعمل اجرایی آن به استان نرسیده است، اظهارداشت: وزارت صنعت، معدن تجارت و شرکت بازرگانی دولتی کشور هیچ ابلاغیه ای در این خصوص صادر نکرده و نان در ایلام از اول آذر گران نمی شود.

وی با اشاره به اینکه پروسه تعیین قیمت نان طولانی خواهد بود، افزود: در صورت ابلاغ این موضوع، بایستی در جلسه با استاندار و شورای نرخ گذاری نان و بر اساس مؤلفه های مختلف، قیمت نان تعیین شود که این پروسه زمان بر خواهد بود.

مدیرکل غله و بازرگانی استان ایلام با تأکید بر اینکه به همه نانوایی های استان ابلاغ شده که از افزایش قیمت نان خودداری کنند، خاطرنشان ساخت: اگر واحدهای خبازی خودسرانه اقدام به افزایش نان کنند، با آنان برخورد خواهد شد.

کامران سلیمان پور به مشکلات نانوایی های استان اشاره کرد و بیان داشت: مشکلات نانوایی های استان زیاد است و باید برای رفع آن تصمیم اساسی اتخاذ شود و این طور نیست که با افزایش قیمت نان مشکلات آنها برطرف شود.

وی با اشاره به توزیع آرد سبوس دار در بین نانوایی های استان، یادآور شد: آرد سفید سلامت مردم را به خطر می اندازد و بنابراین نانوایی ها باید بتوانند با استفاده از آرد سالم و سبوس دار نان مورد نیاز مردم را تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.