گناباد- مدیر کل دفتر امور شوراها و شهرداریهای استانداری خراسان رضوی در مراسم معرفی شهردار گناباد از تهیه برنامه راهبردی۷۳ شهرداری استان خراسان رضوی خبر داد.

برنامه راهبردی ۷۳ شهرداری استان خراسان رضوی تهیه شده است

به گزارش قدس آنلاین،  پیش از ظهر دوشنبه با حضور مدیر کل دفتر امور شوراها و شهرداریهای استانداری خراسان رضوی و مسولین شهرستان در محل سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی گناباد «عباس علایی» به عنوان شهردار گناباد معرفی شد.

مدیر کل دفتر امور شوراها و شهرداریهای استانداری خراسان رضوی در این مراسم توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی و اسیبهای اجتماعی را از اولویت شهرداران دانست وگفت:با ایجاد  کارهای فرهنگی و استفاده از توان مردم  باید از اسیبهای اجتماعی جلو گیری کرد.

علوی مقدم توجه به تکریم مردم و الگوسازی اجتماعی و توزیع امکانات بصورت عدلانه و ارتقائ کیفیت زندگی  شهری را از شهرداران خواستارشد.

وی از تهیه برنامه راهبردی ۷۳ شهرداری استان  خبر داد وگفت:تا پایان سال جاری این طرحها مصوب خواهد شد.

علوی مقدم  اموزش و ارتقائ کارکنان شهرداری را مهم دانست و گفت: میزان اموزش کارکنان از ۲.۵ ساعت به  ۱۴.۵ ساعت افزایش یافته است.

وی تصریح کرد از ابتدای دولت دوازدهم  احداث ۶ کشتارگاه صنعتی در سطح استان شروع شده و هم اکنون ۴مورد ان با پیشرفت ۹۰درصدی و ۲مورد هم در استانه بهره برداری قرار دارد.

فرماندار گناباد هم در این مراسم گستردگی حوزه جغرافیایی  شهری را ازمشکلات  شهرداری دانست وگفت: شهرداران باید  مدیر امور شهری باشند  نه مدیر شهرداری  زیرا محوریت  رشد وگسترش شهر  توسط  شهردارمی باشد.

محمد علی نبی پور حمل و نقل شهر را نامناسب دانست و گفت: شهرداری و شورا باید این مقوله را ساماندهی کنند.

وی احیای بافت فرسوده، توجه به حاشیه نشینی، وشوراهای محلی و به ویژه حوزه گردشگری با توجه به ثبت جهانی قصبه  را از شهردار جدید خواستار شد.

در این مراسم «عباس علایی» به عنوان شهردار گناباد معرفی و از خدمات چهارساله «علی تقوی» شهردار قبلی تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.