اصفهان- بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری ( اتوکام۲۰۱۷ ) از تاریخ ۳۰ آبان ماه تا ۴ آذر ماه در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان در کنار پل شهرستان و در فضایی به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع برگزار می شود.

حضور ۱۰۰ مشارکت کننده در نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان

اصفهان- بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری (اتوکام۲۰۱۷ ) از تاریخ ۳۰ آبان ماه تا ۴ آذر ماه در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان در کنار پل شهرستان و در فضایی به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، در این دوره ۱۰۰ مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، یزد و خراسان رضوی به مدت ۵ روز آخرین تازه های خود را برای نمایش و رقابت با یکدیگر به این نمایشگاه خواهند آورد.

مشارکت کنندگان مذکور در زمینه تولید محتوا و مالتی مدیا، سخت افزار، نرم افزار، دولت الکترونیک، شبکه های داده و امنیت فضای تبادل اطلاعات، اینترنت، مخابرات، تجارت الکترونیک، ماشین‌های اداری و آموزش و پژوهش فعالیت دارند.

همچنین حضور شرکت های دانش بنیان، دانشگاه های مطرح، حضور بیش از ۱۵ استارتاپ در سرای کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا از دیگر مشخصاتی است که برگزاری این دوره از نمایشگاه اتوکام را از سنوات گذشته متفاوت ساخته است.

این نمایشگاه در چهار سالن نمایشگاهی برپا می شود. همزمان با این نمایشگاه، ۵ همایش تخصصی با موضوعات کاربردهای سیستم های تصمیم یار در هوش تجاری، داده های حجیم و تکنولوژی های مرتبط، شبکه های نرم افزار محور و مهندسی ترافیک، تأثیر نقش منیتورینگ و مربی گری در رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا، ساختمان های هوشمند در شهر پایدار هوشمند، آشنایی با فناوری کلان داده ها، کاربرد مه داده در مدیریت هوشمند کلان شهرها و... در ۵ روز نمایشگاه در ساعات ۱۸ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

ساعات بازدید از این نمایشگاه، ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای مذکور است و همچنین از ساعات ۹ تا ۱۲ روز ۲ آذر ماه میزبان متخصصان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.