قزوین_ فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین از برگزاری همایش بزرگ پنج آذر ماه با حضور پنج هزار نفری اقشار مختلف بسیج در این شهرستان خبر داد.

اقتدار بسیجیان در قزوین به نمایش گذاشته می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، داود بهرامی در نشست مطبوعاتی ظهر دوشنبه با خبرنگاران شهرستان قزوین در مجتمع شهید آوینی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) بسیج را تشکیل داد تا بتواند از تمام امکانات و ظرفیت های نیروها برای دفاع از دشمن و استکبار جهانی استفاده کند چراکه آمریکا طمع بسیاری دارد تا اداره کشور ایران را به دست خود بگیرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند باید از تمام نیروها و قوا استفاده کرده تا در برابر شیطان بزرگ ایستادگی کنیم و امروز تمام برنامه‌ها و اهداف بسیج، حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین ضمن اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج  بیان کرد: بسیج یادآور دوران دفاع مقدس و تلاش های بی ادعای بسیجیان در این دوران است و در هفته بسیج برنامه های مختلفی برگزار می شود که تمام برنامه های این هفته، در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و زمینه سازی ظهور است.

بهرامی راهبرد محوری هفته سازمان بسیج سال جاری را « بسیج، مظهرمردم سالاری دینی» عنوان کرد و ادامه داد: برنامه های مختلفی در این هفته از جمله دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه با حضور شورای فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) و ناحیه استان قزوین، گلباران و غبار روبی مزارشهدای قزوین و برگزاری حماسه حضور و اقتدار بسیجیان در ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز پنجم آذرماه جاری در مسجدالنبی (ص) شهر قزوین پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: حضور حماسی بسیجیان یکی از روش های اقتدار بسیجی است که این اقتدار با حضور پنج هزار نفری از اقشار مختلف بسیج اعم از دانشجویان، دانش آموزان، فرهنگیان، اداری، کارگری و گردان های رزمی و با سخنرانی آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این استان در مسجد النبی (ص) شهر قزوین به نمایش گذاشته می شود.

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجبتی (ع) استان قزوین مطرح کرد: برنامه میقات با صالحین در روز جمعه و حضور تمام ادوات صالحین در این روز، برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور سید احمد ابوالقاسمی از قاریان ممتاز بین المللی، برگزاری نشست سوادرسانه ای در خصوص فضای مجازی از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج برگزار می شود.

بهرامی تصریح کرد: بسیج همچنین در برنامه های ورزشی، مسابقات فرهنگی ورزشی نیز حضور گسترده داشته باشد که برای کمک به زلزله‌زدگان و در راستای امنیت در این منطقه، بسیجیان توانستند کمک‌های نقدی و غیرنقدی ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.