۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
کد خبر: 574835

کرمانشاه - حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا امروز برای دیدار با مردم زلزله زده به استان کرمانشاه آمدند.

قدس آنلاین - گروه استانها- علی حسینی: اگر در طول یک هفته گذشته کوچه پس کوچه های شهر های آسیب دیده ناشی از زلزله استان کرمانشاه را نگاهی می انداختیم در آن ها حتما افرادی را می دیدیم که لباس ارتشی یا سپاهی و یا بسیجی بر تن داشتند و برای این مردم آستین همت را بالا زده اند و خدمت می کردند. فرقی نداشت چه کاری انجام دهند. هر کاری از دستشان بر می آمد انجام می دادند. فرقی نمی کرد سردار باشند، امیر باشند، سرهنگ باشند و یا ...  همه آمده بودند تا زخم های این حادثه را التیام ببخشند و البته هنوز هم فعالیت آن ها ادامه دارد.

ارتش و سپاه نشان دادند که واقعا هر زمان به آن ها نیاز باشد برای خدمت به مردم به میدان می آیند. از گذشته تا امروز مرزها را نگه داشته اند، امنیت را برقرار کرده اند و حالا زمان آن رسید که در وقت حادثه زلزله کرمانشاه هم به کمک مردم بشتابند.

اشتراک مهم این ۲ نهاد انقلابی فرماندهی مشترک است. همان فرماندهی که امروز خودش به کرمانشاه آمده بود. امروز کرمانشاه میزبان فرماندهی کل قوا بود. فرماندهی که سربازانش در طول یک هفته گذشته، شبانه روز برای مردم زلزله زده و آسیب دیده کرمانشاه مجاهدت کردند.

فرمانده خودش به میان مردم سرپل ذهاب رفت و مشکلات آن ها را خودش دید؛ به چادرهای زلزله زدگان رفت. برای زلزله زدگان صحبت کرد و جلسه رسیدگی به مشکلات آن ها با حضور او برگزار شد.

حال که نحوه رسیدگی به حادثه دیدگان توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را دیدیم، بهتر می توانیم مجاهدت ارتشیان و پاسداران را در طول یک هفته گذشته درک کنیم.

سرباز به فرمانده نگاه می کند. وقتی فرمانده اینطور رسیدگی می کند، سرباز هم سعی می کند مثل او باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.