سنندج- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج هزار و ۲۵۵ برنامه در سطح این شهرستان برگزار می شود.

۱۲۵۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سنندج برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید عیسی رحیمی زاده امروز در نشستی با خبرنگاران رسانه های گروهی استان در سنندج که با موضوع تشریح برنامه های هفته بسیج برگزارشد، با اشاره به اینکه ۵ آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مستعضفین و ارتش بیست میلیونی است، گفت: در این هفته ویژه برنامه ها و مراسم های زیادی تدارک دیده شده که علاوه براین اقدامات خدماتی هم توسط بسیجیان به مردم ارائه می شود.

وی از اجرای هزار و ۲۵۵ برنامه در سطح شهرستان سنندج به مناسبت این هفته خبرداد و بیان کرد: از مرکز سنندج تا دورترین روستاها توسط ۴۴۴ رده بسیج شامل حوزه های مقاومت، کانون های اقشار بسیج، پایگاه های مقاومت و واحدهای دانش آموزی این برنامه ها به اجرا در می آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج دیدار جمعی از بسیجیان این شهرستان با مقام معظم رهبری را از شاخص ترین برنامه های امسال هفته بسیج خواند و افزود: دیدار با خانواده شهدا وایثارگران، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، ویژه برنامه گرامیداشت وتجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله در سطح رده های بسیج از دیگر برنامه های ما دراین هفته است.

رحیمی زاده با بیان اینکه خانواده شهدا وایثارگران آبروی ایران اسلامی هستند، بیان کرد: در برنامه آبروی محله  رده های بسیج درب منزل خانواده شهدا اقدام به برگزاری یادواره ومراسم گرامیداشت می کنند.

وی برگزاری میقات صالحین را از دیگر برنامه های هفته بسیج ذکر کرد وافزود: برگزاری نشست شجره طیبه صالحین در مصلاهای نماز جمعه، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار و ویزیت رایگان بیماران و برگزاری مسابقات ورزشی، علمی، فرهنگی و قرآنی در سطح ۴۳ رده بسیج از دیگر برنامه های ما دراین هفته است.

وی از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان را شامل اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، برگزاری شب شعر و خاطره با حضور هنرمندان وشاعران بسیجی، برگزاری همایش روشنگر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با اولویت مواد مخدر، غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدا و اعزام کاروانی از کانون بسیج ورزشکاران به تهران ذکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج عنوان کرد: پایان بخش برنامه  های هفته بسیج هم برگزاری اجتماع بسیجیان با عنوان حماسه حضور در ۵ آذرماه امسال همزمان با سراسر کشور در سالن آزادی سنندج است.

وی اظهارداشت: امروز بسیج به عنوان بزرگ ترین تشکل مردمی در جهان شناخته شده که توانسته الگویی برای کشورهای مسلمان و آزادیخواهان جهان شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج با اشاره به اینکه بسیج تاکنون پابه پای انقلاب اسلامی توانسته نقش فعالی در خنثی کردن فتنه های مختلف دشمنان داشته باشد، بیان کرد: بسیج نهادی یکرنگ و مظهر مردم سالاری است که فراجناعی عمل می کند و همین خصوصیات باعث شده یک هفته به برنامه های بسیج در کشورمان اختصاص پیدا کند.

رحیمی‌زاده به چهار عامل عزت واقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اضافه کرد: عنایت پروردگار موجب به ثمرنشستن انقلاب اسلامی شده و رهبری امام و مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را در برابر توطئه ها وفتنه های مختلف دشمنان عبور داده و می دهند.

وی با اشاره به اینکه سومین عامل عزت کشورمان بصیرت و هوشیاری و دشمن شناسی مردم است که منجر به حفظ نظام از فتنه های پیچیده دشمنان شده است، افزود: برکت تفکر بسیجی چهارمین عامل حفظ اقتدار نظام است.

وی با بیان اینکه هر فردی که دغدغه نظام و حفظ ارزش های اسلامی را داشته باشد به عنوان بسیجی شناخته می شود، گفت: تا زمانی که چهار عامل مذکور در کنار هم باشند کوچکترین مشکلی برای نظام بوجود نمی آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از اجرای ۵۰ پروژه عمرانی و سازندگی در این شهرستان خبرداد و بیان کرد: بخشی از این پروژه ها اجرا شده که تعدادی از آنها در هفته بسیج و تعدادی هم در دهه مبارک فجر افتتاح می شوند.

رحیمی زاده اضافه کرد: توسط بسیجیان فقط در شهریورماه امسال ۱۶ باب مدرسه را در سطح شهرستان سنندج تعمیر ومرمت شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.