فریمان_ فرمانده سپاه شهرستان فریمان در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد گفت: امروزه بسیج مایه اقتدار کشور و بغض دشمن شده است.

الگو و نظیر سازی بسیج در کشورهای همسایه

به گزارش قدس آنلاین،  فرمانده سپاه شهرستان فریمان در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: امروزه بسیج مایه اقتدار کشور و بغض دشمن شده است.

سرهنگ پاسدار حسین شمس افزود: هر کشوری یک یا چند عامل بازدارندگی دارد. در ایران اسلامی ما بسیج مردمی یکی از بازدارنده های قوی و موثر می باشد که در طول دوران پس از انقلاب همیشه در صحنه های مختلف فرهنگی، سیاسی، دفاعی، امنیتی، خدمات رسانی، مبارزه با فتنه و فساد وغیره حضوری فعال داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان ضمن بیان اینکه در بیش از ۱۸ قشر از اقشار مختلف مردم بسیج تشکیل شده که هر کدام دارای تخصص و ماموریتی خاص است به خصوصیات بسیج اشاره کرد و بیان داشت: این نیروی مردمی دارای روحیه ای انقلابی و استکبار ستیز، بصیر و ولایت مدار، دارای اقدام و عمل به موقع است که در حال الگو و نظیر سازی در سایر کشورهای همسایه همچون سوریه و عراق میباشد.

سرهنگ شمس در ادامه از ۶۸۲ روز نفرکار در رابطه با کمیته اقتصاد مقاومتی گفت. وی همچنین از پرداخت ۳۱۵ میلیون تومان به ۷ نفر جهت اشتغالزایی و ۱ میلیارد تومان وام قرض الحسنه و اهداء ۱۲ سری جهیزیه به منظور ازدواج آسان در سال ۹۶ خبر داد و افزود: هرکس که بخواهد اشتغالزایی انجام دهد آمادگی داریم تا وام ۲۰۰ میلیون تومانی به او واگذار شود.

شایان ذکر است برنامه های هفته بسیج در قالب ۲۳۴ عنوان برنامه در فریمان صورت خواهد پذیرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.