اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه روح الله استان مرکزی، مسئولیت اسکان مردم منطقه جابری در دشت ذهاب کرمانشاه را بر عهده گرفته است که شامل ۹ روستا می شود.

سپاه روح الله عهده‌دار عمران ۹ روستای دشت ذهاب

 به گزارش قدس آنلاین، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در خصوص خدمات رسانی سپاه استان به مناطق زلزله زده گفت: بسیج و سپاه استان مرکزی در کنار دیگر دستگاه های مربوطه در این چند روزی که حادثه زلزله رخ داده، بسیج شده و ضمن کمک به جمع آوری کمک های مردمی و ارسال آنها به مناطق آسیب دیده، در منطقه نیز برای امدادرسانی و آواربرداری و رساندن امکانات به دست مردم حضور پیدا کرده است.

وی افزود: در همان ساعت ابتدایی وقوع این حادثه، بیش از ۱۵۰ نفر از بسیجیان و سپاهیان استان در منطقه حضور پیدا کرده و نسبت به امدادرسانی اقدام کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: در خصوص اسکان مردم در مناطق زلزله زده، سپاه روح الله استان مرکزی، مسئولیت منطقه ای به نام جابری در دشت ذهاب را به عهده گرفته که ۹ روستا را شامل می شود و مجموعا باید مشکل اسکان ۱۶۵ خانواده را مرتفع کنیم.

کریمی عنوان کرد: با تفاهم نامه ای که بین قرارگاه خاتم الانبیاء با رئیس بنیاد مسکن منعقد شد، به صورت متمرکز، قرارگاه با همکاری سپاه استان نسبت به این اسکان موقت اقدام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مرحله اساسی و مهم بحث ساخت و ساز مسکن های مردم است که در مرحله سوم رسیدگی قرار دارد و این موضوع نیز در دستور کار رسیدگی قرار دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: مردم عزیز هم می توانند کمک های خود را در اختیار واحدهای هلال احمر و بسیج قرار دهند و مهمتر از همه حمایت مالی برای ساخت و ساز است که مردم و خیرین عزیز می توانند کمک های خود را از طریق شماره حسابهایی که اعلام می شود واریز کنند تا در کنار آن با کمک های دولتی هر چه زودتر شاهد ساخت مسکن های مناسب برای مردم باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.