ایلام- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: در اربعین امسال بیش از ۲ میلیارد ریال از محل کمک های نقدی زائران اربعین جمع آوری شد.

۲ میلیارد ریال میزان کمک های نقدی زائران اربعین به امداد ایلام

ضیا رضایی روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بخشی از نذورات مردمی زائران اربعین به پخت غذا در موکب ها اختصاص یافت، اظهارداشت: در ایام اربعین امسال از محل نذورات مردمی هر روز بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در شهرستان های چرداول، ایوان، ایلام، ملکشاهی و مهران طبخ و پخت شده و در اختیار زائران قرار داده می شد.

وی به جمع آوری ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال صدقات و نذورات زائران در شهرستان مهران اشاره کرد و بیان داشت: این نذورات در بین جامعه هدف به مرور توزیع شده و به دست نیازمندان خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام همچنین به دایر شدن ۱۷ مکان برای استقرار زائران اربعین حسینی در استان اشاره کرد و افزود: در ایام اربعین بیش از پنج هزار نفر از زائران در موکب های کمیته امداد استان ایلام اسکان داده شدند.

ضیا رضایی با اشاره به پارک ۵۲۰ دستگاه انواع خودرو در پارکینگ های این نهاد، تصریح کرد: کمیته امداد در ایام اربعین حدود ۳۱ میلیون ریال به در راه ماندگان و زائران نیازمند کمک کرده تا با خیالی آسوده راهی سفر اربعین شوند.

وی با بیان اینکه ۴۰۵ مددجوی این نهاد در ایام اربعین امسال به عتبات عالیات مشرف شدند، یادآور شد: در مجموع ارزش ریالی غذایی که در بین زائران اربعین حسینی در موکب های این نهاد توزیع شده بود، معادل ۹۶۱ میلیون ریال برآورد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.