قزوین_ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از ورود پیکر مطهر شهید مدافع حرم به این استان در روز چهارشنبه و هفته بسیج خبر داد.

عطر شهید مدافع حرم در قزوین می پیچد

غلامرضا حقایق پور در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج، پیکر شهید مدافع حرم «روح الله رحیمی» در بعدازظهر روز چهارشنبه یکم آذرماه سال جاری وارد استان قزوین می شود که برنامه وداع برای این شهید پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهید مدافع حرم روح االه رحیمی در صبح روز پنج شنبه دوم آذرماه سال جاری در پادگان شهید جوادنیا استان تهران توسط رزمندگان این پادگان برگزار می شود، افزود: برنامه وداع با این شهید در استان قزوین در ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنج شنبه دوم آذرماه سال جاری از مقابل امامزاده اسماعیل (ع) به سمت گلزار شهدا تشییع و در مزار شهدای این استان تدفین می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگان استان قزوین گفت: همچنین مراسم سوم شهید روح الله رحیمی شهید مدافع حرم در روز شنبه چهارم آذرماه سال جاری در  ساعت ۱۰ صبح در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر چوبیندر برگزار می شود.

حقایق پور یادآور شد: شهید مدافع حرم روح الله رحیمی متولد سال ۱۳۷۷ از اتباع افغانستان و رزمنده لشگر تیپ فاطمیون بوده که در هفته گذشته توسط توسط تروریست های سوریه به شهادت رسیده است و به مدت سه سال از طریق تیپ فاطمیون در جنگ های سوریه شرکت داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.