طبق اعلام وکیل علی کریمی، وی به خاطر چند مورد از مالک باشگاه نفت شکایت کرده است.

شکایت علی کریمی از مالک باشگاه نفت به خاطر انتشار پیامک خصوصی

به گزارش قدس آنلاین،  اوایل مهر ماه بود که حمیدرضا جهانیان، مالک موقت باشگاه نفت در اقدامی عجیب با منتشر کردن تصویر پیامک علی کریمی، سرمربی وقت نفت اعلام کرد که با استعفای او موافقت کرده است. در همان روزها وحید ملکی، وکیل علی کریمی از شکایت از حمیدرضا جهانیان به خاطر انتشار پیامک خبر داد.

وحید ملکی امروز (سه‌شنبه) درباره اقداماتش برای شکایت از حمیدرضا جهانیان، اظهار کرد: ما به کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال شش، هفت مورد مطرح و از جهانیان شکایت کردیم. امروز جهانیان برای ارائه توضیحات به کمیته‌ اخلاق می‌رود. مواردی که ما نسبت به آنها اعتراض داریم، نشر پیامک ردوبدل شده بین علی کریمی و جهانیان، مورد دوم اعلام واهی استعفا علی کریمی، مورد دیگر راه ندادن علی کریمی به همراه بازیکنانش به محل تمرین نفت است. عمده موارد همین‌ها است.

او در پاسخ به این سوال که آیا به دادسرای جرایم رایانه‌ای هم به خاطر انتشار پیامک شکایت کرده‌اند، گفت‌: ما فعلا به کمیته‌ اخلاق و کمیته‌ تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان شکایت کرده‌ایم. من به کمیته‌ اخلاق اصرار دارم صرف نظر از این که به سلامت اعضای کمیته‌ اخلاق و نحوه رسیدگی‌شان واقفم می‌خواهم یک سنگ بنایی باشد برای اعتبار کمیته‌ اخلاق، هر چند این اعتبار را داشته‌اند. این پرونده برای کمیته‌ اخلاق  یک محک است.

وکیل علی کریمی افزود: حول و حوش دهم مهر ماه بود که رفتارهای عجیب جهانیان آغاز شد، هر روز از او یک خبر غیر متعارف می‌رسید. یک بار مطرح می‌کرد که علی کریمی استعفا داده و بار دیگر می‌گفت که برکنار شده است و بار دیگر می‌گفت که خودش نیامده و هر دفعه یک صحبت جدید عنوان می‌کرد. لذا کمیته‌ اخلاق با توجه به آیین‌نامه‌ این کمیته‌ باید با رفتارهای غیر متعارف و خارج از اصول مربیان، مالکان و بازیکنان که در خارج از مستطیل سبز رخ می‌دهد رسیدگی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.