یزد- نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز درمجلس با تاکید بر اینکه نظارت مجلس درارتباط با وعده‌های دولت به کشاورزان بیشتر شود گفت: دولت در زمینه مصوبه امهال وام کشاورزان اقدامی انجام نداده است.

دولت در زمینه مصوبه امهال وام کشاورزان اقدامی انجام نداده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صباغیان با اشاره به اینکه اگررویکرد مجلس تغییر کند به نسبت آن رویکرد دستگاه‌های اجرایی نیز تغییر می‌کند اظهار داشت: بسیاری از گره‌ها توسط مجلس باز می‌شود و در صورتی که نظارت درستی توسط مجلس انجام نشود بسیاری از مشکلات و گره‌ها ایجاد می‌شود همان گونه که تا به امروز  ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه برای وام کشاورزان کار بسیار خوبی کرد و سه سال به آنها مهلت بازپرداخت داد و سود و دیرکرد را  دولت پرداخت می‌کند، افزود: علت این اقدام سرمازدگی، خشکسالی و خسارت وارده به کشاورزان است.

صباغیان تصریح کرد: هزاران کشاورز از این مصوبه مجلس اطلاع دارند و صدا و سیما و مسئولان نیز  در ارتباط با آن مانورهای لازم را داده و اطلاع‌رسانی‌های بسیاری کرده‌اند و به مردم وعده بسیاری داده شده ولی متاسفانه این وعده‌ها به مرحله عمل نمی‌رسد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه این موضوع به معنای ضعف در فعالیت‌های مجلس است، گفت: اگر مجلس تغییر کند جامعه و کشور هم تغییر می‌کند نمونه آن هم این است که اگر ما در ارتباط با این مصوبه دقت و نظارت لازم را داشته باشیم، مشکلات مردم در این زمینه برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس با این مصوبه و عدم اجرای آن، خود را در برابر مردم  قرار داده خاطر نشان ساخت: متاسفانه کسی در ارتباط با این موضوع و مشکلاتی که برای کشاورزان ایجاد شده است خود را  پاسخگو نمی‌داند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.