سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بی صبرانه منتظر بازی با پارس جنوبی است، گفت: علیرضا بیرانوند مقصر است و با این بازیکن برخورد می‌شود.

واکنش برانکو به حرکت جنجالی بیرانوند/ با او برخورد می شود

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره اینکه قبل از بازی گفته بود مسابقاتی که بعد از تعطیلات لیگ برگزار می شود می تواند بحران‌زا باشد و چرا راه حلی برای این مشکل نداشت، گفت: راه حلی نیست. این مشکل در همه جای دنیا وجود دارد. البته از بازی دیروز راضی هستم فقط نتیجه نگرفتیم. خوبیکارمان این بود که نباختیم. چه می شد اگر دقیقه ۹۶ ضربه کاشته حریف گل می شد؟ ما در بازی های خانگی ۷ امتیاز از دست داده ایم. نه پیکان شانسی روی دروازه ما ایجاد کرد، نه سیاه جامگان و نه پدیده.

وی افزود: روز گذشته دفاع ما عالی کار کرد. در خط حمله شانس با ما یار نبود. منشا، علیپور و سیدجلال فرصتهایی را نزدند. ما موقعیتهایی داشتیم. 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: کلا از مسابقه ای که انجام دادیم راضی هستم. در دقایق ابتدایی نیمه دوم ضعیف کار کردیم. مقابل سایپا هم این داستان را داشتیم ولی ۲۰ دقیقه آخر فشار آوردیم.

برانکو درباره بازی با پارس جنوبی و بازی در شرایط سخت شهر جم گفت: دنبال بهانه جویی به خاطر جزئیاتی مثل هوا نیستیم. بی صبرانه منتظر بازی هستیم. 

سرمربی پرسپولیس درباره حرکت جنجالی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیمش گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم. جای توجیه نیست و به بیرانوند حق نمی دهم. ولی گاهی اوقات باید بازیکنان را درک کنیم ولی در مجموع کار او توجیهی ندارد. بیشتر از همه خود بیرانوند از این حرکت متاسف است.

وی درباره اینکه بیرانوند دوبار این حرکت را تکرار کرد، گفت: باید یک مقدار هم بازیکن را در آن شرایط درک کرد. بیرانوند باید بداند پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بازی در این تیم ساده نیست. ۳۰، ۴۰ میلیون جفت چشم از تلویزیون بازی های پرسپولیس را نگاه می کنند. ما به هوادارانمان افتخار می کنیم. 

برانکو درباره اینکه آیا نمی خواهد با این حرکت بیرانوند برخورد کند؟ گفت: چرا برخورد می کنیم ولی این وقایع همیشه پیش می آید. گاهی اوقات یک نفر کم می آورد. این در گذشته هم پیش آمده است. خدا را شکر الان این مسائل به حداقل رسیده است. در آینده هم رخ می دهد. هرکسی دلایلی برای خودش دارد.

وی در خصوص اینکه هواداران تامین کننده بخشی از هزینه های باشگاه است و این رفتار حق آنها نیست، یادآور شد: بله، با شما موافقم. به این رفتارها حق نمی دهم. من از طرف خودم از هواداران عذرخواهی می کنم ولی بخواهیم یا نخواهیم این اتفاقات همیشه رخ می دهد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه هواداران منتظر عذرخواهی بیرانوند هستند، تصریح کرد: من ۵ بار راجع به بیرانوند صحبت کردم. چیز دیگری بپرسید. من هم عذرخواهی کردم؛ دیگر باید چه کار کنم؟ آیا باید کتاب بنویسم؟ دارم می گویم بیرانوند مقصر است؛ الان چه کار کنم؟ با این بازیکن برخورد می شود و وی جریمه خواهد شد.

برانکو درباره نقش سکوها در اتفاقات اینچنین گفت: بله درست است. دو سال است که دارند درباره بازیکنی محسن ربیع خواه می نویسند. چه باید بگویم. این همه علیه او نوشتند. ربیع خواه دارد تلاش می کند. گاهی اوقات و فقط گاهی اوقات باید بازیکن را هم درک کرد. آنها ربات نیستند. بازیکنان انسان هستند و طبیعی است اتفاقات اینچنینی هم پیش می آید.

وی درباره اینکه چرا با وجود بسته بودن بازی بازیکنانش شوت نمی زدند گفت: قبول دارم شوتها در بازی با پدیده کم بود ولی ما در تمرینات شوتزنی را تمرین می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.