عضو مجلس خبرگان رهبری بی حجابی را یک جرم مشهود دانست و تأکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان خادم مردم باید با مظاهر بی حجابی برخورد کند.

نیروی انتظامی با مظاهر بی حجابی برخورد کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد خاتمی ظهرسه شنبه درنشستی با عنوان «نهضت تهذیب» که در ستاد انتظامی شهرستان رشت برگزار شد، اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی خادمان امنیت در سطح کشور هستند.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پلیس باید در قله معنویت قرار داشته باشد، افزود: تذکر، موعظه در پیشرفت و تعالی روح بشر بسیار تأثیرگذار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه بالای نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نیرو در زمینه معنویات نیز باید دارای بالاترین جایگاه باشد.

آیت الله خاتمی با تأکید براینکه نیروی انتظامی به عنوان امین جان، مال و ناموس مردم باید از پاک ترین دست ها باشد، خاطرنشان کرد: مأموران نیروی انتظامی باید خدمت در نیرویی که قدمت و پیشینه بروز و ظهور آن به امیر المومینین علی (ع) باز می گردد افتخار کنند.

وی در ادامه تذهیب نفس، اهمیت دادن به خانواده، رسیدگی به اقوام و خویشان و همچنین امربه معروف و نهی از منکر را از مراحل چهارگانه برای سازندگی انسان در قرآن کریم عنوان و تصریح کرد: تمام مأموریت های نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت مردم بوده که عبادت محسوب می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بی حجابی جرم مشهود است ، تأکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان خادم مردم باید در برابر این پدیده ایستادگی و با مظاهر بی حجابی برخورد  کند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ملت ایران را همانند خانواده های خود تصور می کند، یادآورشد: احساس مسئولیت در قبال خانواده به ویژه در حوزه ناهنجاری های اجتماعی سبب کاهش این ناهنجاری ها می شود.

وی با بیان اینکه داشتن التزام عملی و اعتقادی به نظام مقدس اسلامی یکی از انتظارات ویژه ای است که از نیروهای مسلح توقع می شود، افزود: پلیس اسلامی نباید اهل مسامحه و سیاسی کاری باشد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه امروز در هر جای جهان زمانی که از اسلام ناب محمدی (ص) نام برده می شود نام جمهوری اسلامی نیز در کنار آن می درخشد، گفت: التزام عملی به نظام مقدس اسلامی در واقع به معنای قانون مداری و برخورد جدی با مظاهر تخلف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.