یک منبع وابسته به وزارت خارجه سوریه ضمن انتقاد شدید از تصمیمات اتحادیه عرب اعلام کرد: ملتهای عربی به خوبی از نقشی که حزب الله و ایران در مقابله با تروریسم تکفیری ایفا کرده اند، آگاه هستند.

جهان عرب به خوبی از نقش حزب الله و ایران ضد تروریسم آگاه است

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: سوریه آنچه در نشست وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب گذشت و افولی که این اتحادیه به آن دچار شده است و به ابزاری تبدیل شده که پول شیوخ نفتی جهت گیری آن را سوق می دهد را محکوم می کند. اتحادیه عرب به عاملی ضد منافع امت و مجری سیاست های دیکته شده دشمنان امت تبدیل شده است.

این منبع بیان کرد: حفظ منافع امت، حاکمیت و کیان آن و  نیز صیانت و امنیت مشترک آن با دشمنی تراشی در راستای اجرای تمایل قدرتهای خارجی و در خدمت اسرائیل محقق نمی شود.

منبع وابسته به وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: طرفی که همه نوع کمک به تروریستهای تکفیری ارائه کرده است و در کشتار ضد ملت برادر یمن دست دارد، مشروعیت ندارد که درباره امنیت ملی عربی سخنی بگوید زیرا خود تهدیدی برای منافع امت و امنیت قومی عربی است. ملت عربی که شاهد توطئه موسوم به بهار عربی بود به خوبی آنچه حزب الله و ایران در مقابله با تروریسم تکفیری انجام داد و جانفشانی که برای شکست این توطئه و مقاومت در برابر توسعه طلبی های صهیونیستها انجام داد، واقف است. کوچک شمردن  و اهانت به افکار عمومی از سوی اتحادیه عرب دیگر کافی است اتحادیه ای که جسمی بی جان با روح شیاطین دشمنان امت است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.