باشگاه بارسلونا برای جذب ستاره فوتبال فرانسه با مشکلات فراوانی مواجه است.

همه مشکلاتی که بارسلونا برای جذب آنتوان گریزمان دارد

به گزارش قدس آنلاین، یکی از مشکلات همیشگی بارسلونا برای خرید ستاره، به مذاکرات مستقیم با باشگاه ها مربوط می شود. تیم های فروشنده با اطلاع از بودجه بالای آبی اناری ها، حاضر به تخفیف دادن نمی شوند و این مساله به خصوص پس از فروش نیمار تشدید نیز یافته است.

حالا همه می دانند که بارسا برای خرید بازیکن پول کافی در اختیار دارد و حاضر نمی شوند ستاره های خود را با رقمی ارزان به بلوگرانا انتقال دهند؛ ولی در مورد گریزمان این قضیه تفاوت دارد.

تاره فرانسوی اتلتیکو از انتهای ژوئن، رقم فسخی برابر با 100 میلیون یورو خواهد داشت؛ مبلغی که پایین نیست؛ ولی وقتی بارسلونا برای جذب دمبله حاضر به پرداخت 104 میلیون یورو شده، می توان گفت که گریزمان برای این باشگاه یک معامله ارزان خواهد بود. به خصوص اگر بارسا در زمستان نتواند کوتینیو را جذب کند، بودجه کافی در تابستان برای خرید گریزمان را خواهد داشت؛ اما این همه ماجرا نیست.

بارسا در واقع تنها تیمی نیست که قصد جذب گریزمان را دارد. تابستان آتی، منچستریونایتد، چلسی، بایرن و پی اس جی برای خرید گریزمان قدم پیش خواهند گذاشت و گفته می شود که او بیش از همه مایل است به لیگ برتر انگلیس برود.

گریزمانی که این روزها مورد غضب هواداران اتلتیکو قرار گرفته و در افت گلزنی وحشتناکی به سر می برد، تابستان امسال چیزی تا پیوستن به یونایتد فاصله نداشت؛ اما محرومیت اتلتیکو از خرید بازیکن سبب شد او از جدایی صرفنظر کند و حال اینگونه به نظر می رسد که شیاطین سرخ، تابستان آتی یک بار دیگر برای جذب او تلاش خواهند کرد.

مشکل بعدی بارسلونا اینجاست که هرچند ستاره های بارسا با آغوشی باز از گریزمان استقبال خواهند کرد؛ ولی با وجود مسی، او نمی تواند نقش محوری در بارسلونا داشته باشد؛ اما به هر تیم دیگری که برود، می تواند به ستاره اول تبدیل شود. 

از حالا باید منتظر یک تابستان داغ و پرحاشیه در مورد گریزمان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.