رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: ناظم الشریعه موضع خود را در خصوص وحید شمسایی به صراحت بگوید و فرار رو به جلو نکند.

ترابیان: بازگشت شمسایی به تیم ملی فوتسال حیاتی نیست

به گزارش قدس آنلاین، عباس ترابیان در خصوص دعوت از وحید شمسایی برای حفظ ­عنوان آقای گلی جهان گفت: ­علاقه‌ای ندارم در خصوص­ دعوت شمسایی به تیم ملی صحبت کنم. ­برای اینکه مسائلی به مراتب مهمتر از این را داریم که اگر بخواهیم انرژی بگذاریم باید روی آن موارد باشد.

وی افزود: فکر می‌کنم موضوع دعوت مجدد از شمسایی به تیم ملی­ آن طور حیاتی نیست که تا این حد به آن­ بها می‌دهند.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال­ در مورد اینکه دعوت شمسایی به تیم ملی یک بحث ملی است، ­گفت: ­اتفاقا به علت اینکه بحث ملی است می‌گویم که سرمربی تیم ملی باید آبرویش را در این مورد سرمایه گذاری کند و سرمربی تیم ملی سعی می‌کند، برای کسب آبروی خودش بهترین ابزار را انتخاب کند. ­بارها اعلام کردم که باید برای شمسایی بهترین خداحافظی را بگیرند، چون او برای فوتسال ملی خدمت زیادی کرده است. ­

وی ادامه داد: باید یک بازی خداحافظی برای شمسایی بگذارند تا در تیم ملی بازی کند، ­، اما اگر قرار باشد تعداد گل‌ها را بخواهیم افزایش دهیم، نظری ندارم و باید سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرد. ­ فشار به سرمربی تیم ملی برای دعوت از شمسایی کار درستی نیست.

ترابیان گفت: ­از ناظم الشریعه می‌خواهم فرار رو به جلو نکند و در این خصوص­ صحبت هایش شفاف و صریح باشد ­و بقیه هم طبق آن نظر پیش بروند. اگر واقعا اعتقاد دارد شمسایی را به تیم ملی دعوت کند و اگر ندارد راحت می‌تواند نظرش را بگوید.  تیم ملی شوخی نیست که بخواهیم حرف‌های یواشکی بزنیم. در واقع ­روند کار ما در کمیته فنی این است که سرمربی لیست بدهد و ما فقط می‌توانیم آن ­را ­بررسی­ کنیم.

وی ادامه داد:­ اصلا اختلافی با شمسایی نداریم و همه وحید را دوست دارند. ضمن آنکه ­دوست داشتن یک بازیکن و یک مربی نباید منجر به یک اشتباه ملی شود. شمسایی­ هر زمان می‌تواند برای بازی دوستانه اعلام آمادگی کند و اگر سرمربی تیم ملی او را دعوت کند ما هم به عنوان کمیته فنی تایید می‌کنیم، چون نظر سرمربی برای ما مهم است.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت:­باید به سرمربی تیم ملی اجازه دهیم تا ابزارهای خود ­را استفاده کند. ­او ­باید لیست بازیکنان را اعلام کند. اگر من به سرمربی لیست بدهم که برای اون خیلی بد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.