۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
کد خبر: 575066

جوین- امام جمعه شهرستان جوین گفت: تفکر بسیجی جامع جهانی را تسخیر کرده است.

دشمن از بسیج هراس دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امام جمعه جوین گفت: دشمن از روحیه بسیجی در هراس است.  

حجت الاسلام محمد تقی دلیری پور خاطر نشان کرد: امروز دشمنان از روحیه بسیجی می ترسند و بسیج باید این تفکر خود را حفظ کند، و این مهم نیازمند استعانت از ائمه اطهار است.  

وی اظهار داشت: صدور انقلاب به وسیله بسیج به کشورهای دیگر از برکات این نهاد مردمی و یک موهبت الهی است.  

دلیری پور افزود: در حال حاضر بسیج به عراق، لبنان، فلسطین، سوریه و یمن صادر شده است.  

امام جمعه جوین تصریح کرد: فلسطینیان که کشورشان قبل از انقلاب اسلامی اشغال شده بود، بسیج نداشتند، و بعد از پیروزی انقلاب ما، بسیج در فلسطین هم شکل گرفت و ما روحیه بسیجی را به فلسطین و مبارزان فلسطینی آموختیم.  

حجت الاسلام دلیری پور بیان داشت: بسیج باید همه ابعاد اسلام را فرا گرفته، و اصل برنامه بسیج هم همین است.  

وی ادامه داد: صدور بسیج و برنامه بسیجی در حقیقت صدور تمام انقلاب است که این امر در حال حاضر صورت می گیرد، و به وسیله صدور بسیج، صدور تفکر اسلامی و انقلابی هم صورت خواهد گرفت.  

امام جمعه جوین با اشاره به اینکه شعار انقلابی گری باید با فکر و فرهنگ بسیجی تحقق پیدا کند، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند ما باید انقلابی باشیم و روحیه انقلابی را حفظ کنیم، اسوه یک انسان انقلابی امام حسین(ع) است، که تمام هستی اش را در راه خداوندنثار کرد.  

حجت الاسلام دلیری پور افزود: یکی از راه های اصلی و مهم که انقلابی گری را حفظ می کند و خون انقلابی را به رگ های جامعه ما تزریق می کند، تفکر بسیجی است.  

وی یادآورشد: امروز در کشور ما بسیج در تمام شئون جامعه، از ادارات و صنوف تا خانه های مردم ریشه دوانده است.  

حجت الاسلام دلیری پور ادامه داد: در حقیقت جنگ هشت ساله را بسیج اداره کرد،  و پیروز اصلی جنگ تحمیلی بسیج بود، و ارتش هم از آن پشتیبانی می کرد.  

وی در پایان گفت: بسیج باید این تفکر خود را حفظ کند، و همه ملت ما باید بسیجی بمانند، و این مهم نیازمند استعانت از امامان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.