ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ساعات گذشته در جبهه های مرزی و دیگر جبهه های داخلی این کشور تلفات و خسارات سنگینی به نظامیان سعودی و مزدوران آنها وارد کردند.

به گزارش قدس آنلاین، ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان شبوه مواضع مزدوران وابسته به آل سعود را هدف قرار دادند و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.

در استان البیضاء نیز تحرک مزدوران وابسته به آل سعود از سمت روستای الصیاعمه در الظهر با شکست روبرو شد و مواضع مزدوران با خمپاره هدف قرار گرفت.

ارتش و کمیته های مردمی یمن در تعز نیز مواضع مزدوران وابسته آل سعود را در شرق جبل النار هدف قرار داد و تلفات و خساراتی به آنها وارد کرد.

در همین راستا، ارتش و کمیته های مردمی یمن تلفات وخساراتی در جبهه های مرزی با عربستان به نظامیان سعودی و مزدوران آنها وارد کردند.

نظامیان سعودی که سعی داشتند برخی مواضع را در نجران بازپس گیرند با تحمل خسارت و تلفات سنگینی کاری از پیش نبردند.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: تحرک نظامیان سعودی به الشرفه نجران که با پوشش جنگنده ها، بالگردهای آپاچی و جاسوسی رخ داد دفع شد و شماری از نظامیان سعودی و مزدوران آنها در جریان این تحرک شکست خورده، کشته و زخمی شدند.

در عسیر، تک تیراندازان یمنی سه نفر از نظامیان سعودی را  در جبل سبحطل و تپه الخزان هدف قرار دادند و توپخانه یمنی ها نیز مواضع سعودی ها را هدف قرار دادند.

همچنین در جیزان، توپخانه  یمنی ها، مراکز تجمع نظامیان سعودی را جبل قیس هدف قرار داد. همچنین در نجران نیز توپخانه یمنی ها مواضع نظامیان سعودی را هدف قرار داد.

منبع: المنار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.