تولیت آستان قدس رضوی گفت: مدیریت جهادی و انقلابی که منتظر رسیدن امکانات نه ایستاد و از قدرت های ظاهری جهان نترسید، باعث نابودی داعش شد.

مدیریت جهادی و انقلابی داعش را نابود کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم شهرستان سرخس تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی رسماً ختم داعش را به رهبر معظم انقلاب اعلام کرد. اعلام نابودی این گروه تروریستی بسیار مبارک است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: آنچه موجب نابودی داعش شد، یک مدیریت جهادی و انقلابی بود. مدیریتی که منتظر رسیدن امکانات نایستاد و از قدرت‌های ظاهری جهان نترسید، بلکه معتقد بود به قدرت و اراده خداوند متعال و یاری حضرت رضا(ع) و شعار "ما میتوانیم".
وی گفت: امروز برای یک‌بار دیگر بعد از دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردیم هر جا شرارت خبیثان باشد، مردانی از ایران اسلامی با اراده پولادین، فتنه و ظلم آنها را نقش برآب خواهند کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اثبات شد اگر روزی آزادی خرمشهر ممکن شد و امروز عراق و سوریه آزاد شد، ان‌شاء لله جریان انقلابی روزی اعلام خواهد کرد "قدس شریف نیز آزاد شد" و ما این امر مبارک را بسیار نزدیک می دانیم.
تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: اگر با داعش در عراق و سوریه مبارزه نمی‌کردیم، امروز باید در تهران، اصفهان و مشهد و شهرهای ایران اسلامی با آنها مبارزه می‌کردیم، زیرا هدف اصلی آنها از راه‌اندازی داعش، ایران بود و گام به گام به این سمت درحرکت بودند اما این فتنه با تدبیر رهبری، خنثی و نقش برآب شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.