زنجان-پیکر پاک شهید "خیرالله صمدی" امروز در حالی وارد وطن شده است که فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به محضر مقام معظم رهبری با اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه و مجاهدین و شهدای مدافع حرم از دیگر کشورهای اسلامی را عامل پیروزی جبهه مقاومت دانسته است.

مراسم استقبال از شهید مدافع حرم خیرالله صمدی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، امروز فضای شهر زنجان آکنده از عطر شهادت و رنگ و بوی ایثار است، کوچک و بزرگ، پیر و جوان، زن و مرد آمده‌اند تا بگویند قدردان شهدا و خالقان حماسه و ایثار مقاومت هستند.

 عطری دل انگیز فضای شهر را پر کرده، مادران شهدا با چهره‌های اشکبار و زمزمه "یا حسین" به استقبال شهید آمده‌اند، اشک در چشمان همه حلقه بسته است و مردم از هر قشری آمده‌اند تا نشان دهند که مدافع آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا بوده و راهشان را ادامه می‌دهند.

شهر زنجان از ساعاتی پیش با ورود پیکر مطهر سردار شهید خیرالله صمدی بار دیگر عطرآگین به بوی شهادت شده است تا بار دیگر خاطرات ایثار و شهادت برای نسل دوران دفاع مقدس و نسل پس از جنگ هشت ساله زنده شود.

مردم امروز از هر دسته‌ای آمده بودند تا نشان دهند راه شهیدان مدافع حرم که در دفاع از حرم آل‌الله جان خود را نثار می‌کنند همچنان ادامه خواهد داشت.

مردم قدرشناس پایتخت شور و شعور حسینی امروز هم با حضور پرشور و گسترده خود در مراسم تشییع پیکر شهید خیرالله صمدی قدرشناسی خود در قبال خون شهیدان را نشان داده و بر ادامه راه آنان تاکید کردند.

شهید خیرالله صمدی امروز در حالی وارد وطن شد که فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به محضر مقام معظم رهبری با اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه و مجاهدین و شهدای مدافع حرم از دیگر کشورهای اسلامی را عامل پیروزی جبهه مقاومت دانسته است.

آرزویی که شهید مدافع حرم خیرالله صمدی نیز در پیامی صوتی به فرزندش نوید آن را داده بود، امروز شهید خیرالله صمدی در حالی به وطن بازگشته که ماموریت خود را تا آخرین لحظه انجام داده و امروز شاهد نابودی داعش هستیم.

گفتنی است، مراسم شب وداع با شهید خیرالله صمدی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان واقع در اتوبان ۲۲ بهمن زنجان برگزار و مراسم تشییع و تدفین ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه، فردا از مقابل مسجد جامع زنجان واقع در سبزه‌میدان به طرف مزار شهدای پایین برگزار می‌شود.

 شهید مدافع حرم سردار خیرالله صمدی چند روز پیش در منطقه بوکمال، آخرین نقطه تحت کنترل داعش در کشور سوریه و حین انجام ماموریت مستشاری در مقابله با تکفیری‌ها در اثر اصابت ترکش خمپاره زخمی و در حین انتقال به عقب جبهه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.