خرم آباد- فرمانده انتظامی لرستان از کاهش ۸ درصدی جرائم در این استان خبر داد.

کاهش ۸ درصدی جرائم در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، حاجی محمد مهدیان نسب ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد قائم شهرستان این شهر بیان کرد: حجاب و عفاف دو ارزش در جامعه بشری و بویژه جوامع اسلامی مطرح بوده و  حفظ این واجب الهی اطاعت از دستور خداوند که بر بندگان نهاده است.

وی ادامه داد: آموزش همگانی به عنوان یک ضرورت، از مهمترین محور ها و اولویت‌های ماموریتی پلیس بوده و نیروی انتظامی با حضور در مساجد، مدارس و محافل مختلف در این امر خطیر مشارکت و تکلیف خود را اداء خواهد کرد.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: هر انسان باورمندی باید این حق و حد الهی را ادا کند در نتیجه حکمت حجاب، سنجش میزان عبودیت و اطاعت بندگان است .

این مسئول افزود: هدف حجاب تشریع احکام در اسلام و قرب به خداوند بوده و هر چه حجاب و پوشش ظاهری بیشتر و بهتر باشد این نوع حجاب در تقویت و پرورش روحیه باطنی و درونی عفت، تاثیر بیشتری دارد که بحمداله بحث حجاب و عفاف در استان لرستان زبانزد است .

مهدیان نسب بیان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی، تعمیق ارزش‌ها و باورهای دینی و تقویت بنیه‌های اعتقادی در حوزه فضای مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

 وی با بیان این که فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از احکام عملی مسلمانان و بنظر شیعیان از فروع دین اسلام است که فراگیری شرایط این دو مهم واجب است تا انسان مرتکب خلاف نشود .

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: خانواده ید واحده بنیادین اجتماع، خشت بنای جامعه، کانون اصلی حفظ سنت‌ها، هنجارها و ارزش‌های اجتماعی، شالوده‌ استوار پیوندهای اجتماعی و کانونی برای بروز و ظهور عواطف انسانی و پرورش اجتماعی است.

مهدیان نسب عنوان کرد: ۱۷ دستگاه و سازمان وظیفه پیشگیری از سرقت را دارند که یکی از آنها نیروی انتظامی بوده، که در این راستا ۱۶ طرح پیشگیرانه طراحی و در دست اجرا و عملیاتی است.

وی از کاهش ۸ درصدی جرائم در استان خبر داد و افزود: جمع‌آوری معتادان و مقابله با سوداگران مرگ از جمله طرح‌های ویژه‌ای است که نیروی انتظامی با عزمی راسخ و قاطعانه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.