زاهدان-فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان از انهدام باند بزرگ موادمخدر، دستگیری پنج قاچاقچی و کشف دو تن و ۶۳۵ کیلو موادمخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران خبر داد.

انهدام باند بزرگ مواد مخدر در جنوب شرق کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری در بیان جزئیات دقیق این خبر اظهار داشت: یگان های عملیاتی انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح برای جا به جایی موادمخدر با استفاده از خودروهای کوهستانی در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر با خبر شدند.

وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، عصر روز گذشته ماموران محل تردد خودروهای متعلق به این باند را به همراه محل دپو مواد مخدر شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

سردار قنبری بیان کرد : در این درگیری، تکاوران پلیس موفق شدند دو تن و ۴۶۷ کیلوگرم تریاک، ۲۸ کیلوگرم مرفین، ۱۴۰ کیلوگرم حشیش و یک قبضه اسلحه کلاش کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا و دستگیری پنج قاچاقچی در این عملیات گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و به شهروندان توصیه می شود در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.