قزوین_ گشتهای مشترک اداره کل دامپزشکی و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین در راستای اجرای مصوبات کارگروه قاچاق دام این استان مستقر می شود.

 گشت های مشترک قرنطینه دامپزشکی در قزوین مستقر می شود

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات کارگروه مبارزه با قاچاق دام استان مبنی بر انجام گشت های مشترک با سایر دستگاه های عضو کارگروه ، با توجه به هماهنگی به عمل آمده با اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین برای انجام گشت های مشترک یک اکیپ گشت سیار قرنطینه متشکل از کارشناسان خبره دامپزشکی در معیت اکیپ مستقر اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان و پلیس راهور این استان به انجام وظیفه می پردازند.

سید بهمن نقیبی افزود: استقرار واحد گشت مشترک در زمان و محل یاد شده با توجه به هماهنگی های به عمل آمده،، برای کنترل تردد خودرو های حامل محموله های دامپزشکی بوده و در صورت کشف وتوقیف موارد تخلف، اقدامات لازم باهماهنگی دامپزشکی شهرستان برای تنظیم صورتجلسات، توقیف و ضبط محموله و نگهداری در محل قرنطینه به عمل می آید.

وی در بخش دیگری از صحبتهایش کنترل تردد غیر مجاز دام را یکی از راههای پیشگیری از شیوع بیماریهای دامی دانست و به دامداران توصیه کرد: از هرگونه نقل و انتقال غیر مجاز دام خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.