اراک- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به آثار و برکات هسته‌های مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: پایان خلافت داعش در عراق و سوریه سیلی محکمی به استکبار جهانی و مرتجعین منطقه است.

«پایان خلافت داعش» سیلی محکمی به استکبار جهانی و مرتجعین منطقه

 به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در جمع بسیجیان استان مرکزی به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج و تقارن این هفته با ماه ربیع‌الاول و پایان خلافت داعش در عراق و سوریه گفت: تاسیس نهاد مردمی و انقلابی از دوراندیشی‌های حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی با اشاره به آثار و برکات هسته‌های مقاومت در دنیای اسلام افزود: در شرایطی که دنیای اسلام مورد تهاجم همه جانبه دشمنان قرار دارد و توطئه‌های پیچیده عبری، عربی، غربی، صهیونیستی، انگلیسی و آمریکایی همگی برای ضربه زدن و نابودی دنیای اسلام دست به دست هم داده‌اند، هسته‌های مقاومت این توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: پایان خلافت داعش در عراق و سوریه سیلی محکمی به استکبار جهانی و مرتجعین منطقه است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با یادآوری این مسئله که ایجاد داعش در منطقه توطئه استکبار جهانی برای تضعیف اسلام و نابودی ایران بود، گفت: زمانی که توطئه‌ها علیه دنیای اسلام با شکل‌گیری گروهک‌های تکفیری و تروریستی قوت گرفت، تشخیص به موقع مقام معظم رهبری از اوضاع منطقه و همت سپاه بود که نیروهای مقاومت در سوریه و عراق در مقابل گروهک‌های تکفیری و داعشی ایستادند و از مرزهای اسلام دفاع کردند.

 وی به اقدامات اخیر رژیم آل‌سعود در منطقه اشاره کرد و گفت: گروگانگیری «حریری»، فراخوانی نظامی علیه لبنان و پیام اتحادیه عرب بر تشکیل جبهه‌ای متحد در منطقه برای مقابله با ایران بیانگر اهداف پشت پرده رژیم سعودی از ناامن‌سازی لبنان، سوریه و عراق و در نهایت دستیابی به هدفی بزرگتر در منطقه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه بایستی با تقویت جبهه مقاومت منسجم و متحد، برای مقابله با هر توطئه‌ای آمادگی لازم را داشته باشیم، افزایش آمادگی رزمی اولین وظیفه بسیج است و پس از این مهم نیروی مردمی و انقلابی بسیج باید آمادگی خود را در عرصه‌های دیگر برای مقابله با جبهه کفر بالا ببرد.

 آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به نقش فعال بسیج در تحقق اقتصادمقاومتی و اینکه رفع مشکلات اقتصادی کشور با روحیه بسیجی و مدیریت جهادی میسر است، گفت: جریان بسیج بایستی در عرصه اقتصادمقاومتی برای احیای صنایع و رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کند. احیای صنایع و رفع مشکلات عرصه اقتصادی تنها با روحیه و تفکر بسیجی احیا می‌شود.

وی با یادآوری اینکه هر کاری که به بسیج محول شده و روحیه بسیجی پای کار آمده است، گفت: در عرصه اقتصادی نیز باید همانند عرصه موشکی با استفاده از تفکر و روحیه بسیجی و مدیریت جهادی به پیشرفت رسید چراکه لازمه پیروزی در مقابل دشمن تقویت جبهه علمی و اقتصادی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه بسیجیان ما باید در عرصه علمی حرف اول را بزنند و قله‌های بلند علمی، فناوری و دانش‌بنیان را فتح کنند، گفت: یکی دیگر از وظایف بسیج کاهش مشکلات اجتماعی است بسیج می‌تواند هم در این زمینه هم در بُعد ایجابی و هم در بُعد سلبی اقدامات درخور توجهی را داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.