رشت_ نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی به مناسبت هفته بسیج گفتند: بسیج توانسته همدلی و همزبانی را در بطن جامعه و مناطق محروم به منصه ظهور برساند.

بسیج توانسته همدلی و همزبانی را در جامعه به منصه ظهور برساند

در پیام مشترک آیت الله زین العابدین قربانی و مصطفی سالاری، آمده است: نام بسیج همواره یادآور خاطرات پرشکوه مجاهدت هایی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین جلوه های ایثار و فداکاری را به عنوان یکی از یادگارهای ارزشمند امام بزرگوار ترسیم نمود.

در ادامه این پیام تصریح شده: تفکر ناب این شجره طیبه که عامل وحدت در جامعه و پیرو اندیشه رهبری نظام است، توانسته جوانان فراوانی که تمام توان و نوآوری خود را برای رسیدن به اهداف متعالی بسیج به میدان آورده اند، سازماندهی کند.

در بخش دیگری از این پیام افزوده شده: احساس مسئولیت و تعهد که مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج و بسیجی است، توانسته همدلی و همزبانی را در بطن جامعه و مناطق محروم در عرصه های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، فناوری های دانش بنیان و امدادرسانی به حادثه دیدگان به منصه ظهور رسانده‌ و این حضور در بخش‌های فرامرزی و بین المللی نیز با شجاعت و شهامت برای دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) تجلی یافته است.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در این پیام تصریح کرده اند: در این میان بسیجیان گیلانی به عنوان طلایه داران خدمت و بصیرت در همه صحنه ها ، پیشگام و جلودار بوده و ثابت کرده اند که در دفاع از اهداف و آرمان‌های نظام، انقلاب و ولایت از جان و مال خود مایه گذاشته و استوار رو به جلو گام بر می دارند.

آیت الله قربانی و سالاری در خاتمه این پیام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران ، شهیدان ، جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده های معظم ایشان ، هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی تبریک گفته اند.

بسیج مستضعفین در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شده و به همین مناسبت، هفته منتهی به این روز به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.