استاندار تهران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران گفت: رفع آسیب های اجتماعی در استان تهران به طور جدی پیگیری شود.

رفع آسیب های اجتماعی در استان تهران به طور جدی پیگیری شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین مقیمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با کمیته برنامه ریزی ملارد، که با حضور معاونان استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و جمع دیگری از مسؤولان استانی در فرمانداری ملارد برگزار شد، طی سخنانی گفت: امروز تمام مباحث حاشیه ای را به کنار گذاشته و در پی حل مشکلات مردم ملارد هستیم و در این راه همراهی نخبگان و مسئولان یک ضرورت است.

وی ضمن تاکید بر کاهش آسیب های اجتماعی استان تهران افزود: این یک تکلیف شرعی است که باید با هم دلی و همیاری درصدد حل آن برآییم، در شهرستان ملارد با مواردی در زمینه آسیب‌های اجتماعی روبرو هستیم که باید با توجه به شرایط جامعه مواردی همچون مشاوره‌های قبل ازدواج و... با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تهران سپس بر حضور مدیران در جلسات برگزار شده تاکید کرد و گفت: اگر شخصی در این جلسات شرکت نکند، بهتر است در مسئولیت او تجدید نظر کنیم، چرا که هر تصمیمی که امروز گرفته می شود، تا ۴ سال دیگر هدف اجرایی در شهرستان ملارد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.