آیت‌الله صافی گلپایگانی در پیام تبریکی تأکید کرد: جنایات بی‌شمار وهابیت و دست‌نشانده آن، داعش تبهکار سابقه نداشت، و امروز مسلمانان جهان به‌ویژه مسلمانان منطقه بحمدالله از شرّ وجود جنایتکار آن‌ها راحت شد.

حاج قاسم سلیمانی نقش کلیدی در پیروزی بر داعش داشت

به گزارش قدس آنلاین، متن پیام حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت نابودی گروه جنایتکار داعش به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَ مَا رَمَیتَ إذ رَمَیتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمی»

سپاس بی حدّ و حصر، خداوند متعال را سزاست که با فضل خود، و عنایات خاصّه حضرت ولی‌عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف، سپاه اسلام را بر سپاه کفر و سپاه ضدّ بشریت، پیروز کرد، دشمن تا دندان مسلّحی که مغز و فکر خود را در خدمت شیطان و صهیونیزم قرار داده، و نقشه‌های سوء اجانب را ضد اسلام و مسلمانان جهان اجرا می‌کرد.

جنایات بی‌شمار وهابیت و دست‌نشانده آن، داعش تبهکار، سابقه نداشت و امروز مسلمانان جهان به‌ویژه مسلمانان منطقه بحمدالله از شرّ وجود جنایتکار آن‌ها راحت شد، خدای بزرگ را بر این فتح عظیم سپاسگزاریم.

اینجانب این پیروزی بزرگ را به ساحت مقدّس حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء و ملت‌های مظلوم عراق، لبنان، سوریه، و به‌ویژه ملّت سربلند ایران اسلامی و به نیروهای مسلّح کشورمان به‌ویژه سپاه همیشه سرافراز پاسداران، و به شخص سردار پرافتخار آقای حاج قاسم سلیمانی که نقش کلیدی بزرگی را در این پیروزی داشت، تبریک و تهنیت گفته، و به ارواح طیّبه شهیدان، درود و صلوات می‌فرستم، «وَ مَا النَّصر إلَّا مِن عِندِ اللهِ العَزیزِ الحَکیم»

۳ ربیع المولود ۱۴۳۹ هـ.ق

لطف‌الله صافی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.